הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מבקש לאחל יום-אב שמח לכל הלוזרים והרפובליקנים המזויפים"
הנשיא ה-45 נותר פרובוקטיבי ואקטיבי מתמיד, השמועות לגבי ריצה על 2024 הולכות ומתחזקות לאור מסע הקמפיין שהוא יחל בו בשלהי חודש יוני במסגרת יעודד מצביעים לתמוך במועמדים מטעמו בבחירות האמצע של 2022

הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, שלח ביום ראשון מסר מיוחד לכבוד יום האב הנחגג ב-20 ביוני בארה"ב המופנה במיוחד אל יריביו הפוליטיים - שאותם הוא כינה כ"לוזרים"- בעודו מוסיף כי הוא מקווה שתושבי ארה"ב מכל גווני הקשת הפוליטית יוכלו "להתכנס יחד".

טראמפ, שנחסם מטוויטר ופייסבוק, פרסם את ההצהרה באמצעות ועד הפעולה הפוליטי שלו, שאותו תומכיו מצייצים.

"יום אב שמח לכולם, כולל השמאל הקיצוני, ה-RINO (רפובליקנים רק בשמם), ושאר המפסידנים בעולם. אני מקווה שבסופו של דבר כולם יתכנסו יחד!", נכתב בהצהרה.

טראמפ תקף שוב ושוב את המתנגדים במפלגתו המכונים RION's ("רפובליקנים בשם בלבד") וזאת למרות שאין לו מה לחשוש מהסקרים או מדעת הקהל הרפובליקנית כלפיו שהינה אוהדת ביותר ונראה כי הפופולריות שלו ב-GOP נותרה חזקה ואיתנה גם קרוב לחצי שנה מאז עזב את הבית הלבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תאגיד טראמפ" פרסם גם יום ראשון ברכה ליום האב, שלוותה בתמונה של הנשיא ה-45 ובניו הבכורים דונלד ג'וניור, ואריק.

"היום אנו חוגגים את האבות המדהימים הרבים בכל משפחת ארגון טראמפ שלנו. יום אב שמח לכם!", נכתב בציוץ.

בציוץ ביום ראשון אחר הצהריים, איחל הנשיא ביידן גם הוא יום אב שמח לאנשים ש"מעשירים את דמותנו" ו"אוהבים אותנו ללא תנאי".

"יום האב שמח לאבות, אבות חורגים, סבים ודמויות אב המעשירים את דמותנו, אוהבים אותנו ללא תנאים ונותנים כל כך הרבה מעצמם כל יום כדי שנוכל לחיות חיים ראויים לחלומותיהם ולהקרבנותיהם", ציינה ההצהרה של ביידן.

נכון לעתה נראה כי הספקולציות לגבי ריצה אפשרית של הנשיא הולכות ומתחזקות והוא יתחיל ב-30 ביוני בסדרת עצרות המוניות במספר מדינות כדי לתמוך במתמודדים מקומיים במירוץ לקונגרס ולסנאט.

לגבי האפשרות שהוא עצמו יתמודד על מושב הקונגרס במחוז בו הוא מתגורר בפלורידה אמר הנשיא לשעבר בן ה-75 כי זו "אופציה מעניינת", אם כי רמז שהיא לא בהכרח משהו שהוא מוכן להתחייב אליו. 

טראמפ ירד לא מעט במשקל מאז עזבז את הבית הלבן ושמר על חדותו במספר אירועים פומביים ביניהם אסיפת תורמים חשובה שהתקיימה בצפון קרוליינה בה נאם במשך שעה וחצי ללא הפסקה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE