הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא בארמון שלי! "צ'ארלס הודיע להארי כי כשיהפוך למלך הוא ישלול מארצ'י כל מעמד מלוכני ואת תואר ה'נסיך'
נראה כי הארי עומד לשלם ביוקר על הראיון שהעניק לאופרה ווינפרי עם אשתו, בנו הבכור ישולל מכל פריוויליגיה מלוכתית ברגע שצ'ארלס יעלה לכס המלוכה

בנו של הנסיך הארי, ארצ'י, לעולם לא יהפוך לנסיך על פי תוכנית סבו למלוכה מצומצמת במיוחד, כך נכתב בדיווח חדש שפורסם הערב בניו יורק פוסט.

הנסיך צ'רלס, אשר עשוי להיות המלך הבריטי הבא, נחוש בדעתו להגביל את מספר בני המלוכה המרכזיים במטרה לפייס את נתיניו העתידיים - שאינם רוצים לשלם עבור מלוכה נפוחה, הוסיפו בדיילי-מייל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צ'רלס אמר לבנו שהוא ישנה מסמכי מפתח בכדי למנוע מארצ'י לרשת את התואר, שהיה אמור להיות זכות בכורה עבורה למקרה שבניו של וויליאם יאבדו את הכתר, נאמר במאמר.

נכון לעתה, הפעוט הינו שביעי בתור לכס המלוכה.

"נאמר להארי ומייגן שארצ'י לעולם לא יהיה נסיך, אפילו כשצ'רלס יהפוך למלך", אמר מקור לצהובון.

הידיעה לא התקבלה היטב אצל הארי ומייגן מרקל, למרות ש'הסוסקסים' כבר נטשו את חובותיהם המלכותיות ועברו לחיות באחוזה מפוארת בקליפורניה.

על פי הדיווחים, המהלך דרדר עוד יותר את היחסים בין הארי לארמון בקינגהאם שבעקות הראיון הזוג הסנסציוני שהעניק ביחד עם אשתו מייגן לאופרה הגיעו לשפל חדש.

במהלך הראיון כזכור האשימה מייגן מספר בני מלוכה בגילויי גזענות כלפיה, ובמיוחד את הנסיכה אן.

על פי תוכניתו של צ'רלס, רק יורשי העצר ומשפחותיהם הקרובות יקבלו תארים מלאים ותמיכה כספית ומשטרתית במימון משלמי המסים הבריטים, נכתב במייל.

צ'ארלס ואחיו הצעיר, הנסיך אנדרו, הסתכסכו גם הם בנושא שירותי הביטחון שיוענקו לנסיכות ביאטריס ויוג'ני בעתיד.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE