הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמריקן ביטלה למעלה מ-300 טיסות ביומיים האחרונים
קושי באיוש צוותי האוויר, מזג האוויר הקשה אילצו את ענקית התעופה לקרקע מטוסים רבים, הלקוחות? בינתיים ייאלצו להמתין ולהתאים עצמם ללוח הזמנים החדש של החברה

אמריקן איירליינס ביטלה יותר מ-300 טיסות במהלך ימי שבת וראשון, מכיוון שלא יכלה לאייש את המטוסים בצוותי אוויר, כך מדווח CNBC.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזג אוויר גרוע בדרום, וגורמים אחרים הביאו את חברת התעופה הגדולה בעולם להפחית מלוח הטיסות שלה אחוז אחד מטיסותיה במחצית הראשונה של יולי.

ההפחתה "תמזער את ההפתעות בשדה התעופה", נמסר בהודעת החברה.

"השבועות הראשונים של יוני הביאו מזג אוויר חסר תקדים למוקדינו הגדולים ביותר שלנו, שהשפיעו רבות על פעולתנו וגרמו לעיכובים, לטיסות מבוטלות ולשיבושים בלוחות הזמנים של אנשי הצוות ותוכניות לקוחותינו", נכתב בהודעה.

"זאת, בשילוב עם מחסור בכוח אדם שחלק מהספקים שלנו מתמודדים עימו וההתגברות המהירה להפליא בביקוש הלקוחות, הביאו לבצע התאמה של חלק קטן מהטיסות המתוכננות שלנו עד אמצע יולי", נמשכה ההצהרה.

"ביצענו שינויים ממוקדים במטרה להשפיע על מספר הלקוחות המועט ביותר על ידי התאמת טיסות בשווקים שבהם יש לנו אפשרויות רבות לאירוח מחדש".

הטיסות שבוטלו בסוף השבוע ייצגו אחוז קטן מלוח הזמנים הכולל של חברת התעופה.

123 הטיסות שבוטלו ביום שבת ייצגו 4 אחוזים מכל הטיסות. בעוד 180 הטיסות שבוטלו ביום ראשון השפיעו על 3 אחוזים מכלל הטיסות "המופעלות על ידי חברות תעופה אזוריות".

אתר View From the Wing, המתמקד בענף הנסיעות, דיווח לראשונה על הביטולים ואמר כי הם באו כשהחברה מנסה להחזיר "טייסים לא פעילים לשורותיה" לאחר האטת מגיפת הקורונה.

לאחר שקיבלה מיליארדים בכספי-גירוי פדרליים, החברה עדיין "רק בערך באמצע הדרך" להחזיר טייסים לא פעילים לשורותיה.

על הטייסים יהיה לעבור קורס בן חמישה ימים לפני שיוכלו לשוב לפעילות.

האתר ציין כי המחסור השפיע במידה רבה על מטוסי בואינג 737.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE