הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם ילדיו של בן אפלק, השחקנית ג׳ניפר גארנר מגיבה לראשונה על הקאמבק עם ג׳ניפר לופז
אין ספק כי הקאמבק של ג׳ניפר לופז ובן אפלק הפך להיות אחת ההפתעות הגדולות ביותר של התקופה האחרונה. כעת, לאחר שהשניים נתפסו בחופשה רומנטית, ותמונות פפראצי בהן הם מתנשקים לא הותירו הרבה מקום לספק, הגיע התור של האקסית ואם ילדיו של בן להגיב

לאחר שבועות ארוכים של שמועות אודות קאמבק אפשרי בין השניים, כעת זה כבר ברור לגמרי: ג׳ניפר לופז ובן אפלק לגמרי ביחד. יותר מכך, לפי הדיווחים, ג׳יי לו כבר הכירה לאפלק את ילדיה בארוחת ערב חגיגית. אך כעת מסתבר כי האקסית של אפלק, השחקנית ג׳ניפר גארנר, לא ממש מפרגנת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, לופז ואפלק נתפסו לאחרונה כשהם מבלים יחד במסעדה יפנית, כאשר צלמי הפפארצי הצליחו לתפוס את השניים כשהם מתנשקים, ונראים רומנטים ואוהבים מתמיד. ואיך נהוג לומר? השאר היסטוריה. אך נראה שלא הכל לגמרי ורוד, כאשר מקורב לגארנר חושף מה היא חושבת על הקאמבק המדובר.

״לבן וג׳ניפר יש לא מעט מחלוקות בכל הנוגע לגידול ילדים. הילדים של ג׳יי לו (מקס ואמה) אמנם פגשו את בן, אך אין זה אומר שבן ממהר להפגיש בין לופז לילדיו גם״, סיפר אותו מקורב. עוד הוסיף ואמר כי גארנר צפויה לאשר את פגישת ההיכרות עם הילדים רק כאשר תדע בביטחון מלא כי לופז ואפלק לגמרי ריצניים, והילדים ירגישו בנוח. 

כזכור, ג׳ניפר לופז ובן אפלק הכירו אי שם בשנת 2002, וזמן קצר לאחר מכן השניים החלו לצאת, והפכו תוך דקות לזוג הכי לוהט בביצה ההוליוודית. כמה חודשים מאוחר יותר אפלק כרע ברך, והציע ללופז להתחתן, והיא כמובן הסכימה.

אך מספר חודשים מאוחר יותר השניים החליטו להפריד כוחות, ובשנת 2003 אף ביטלו את החתונה העתידית באופן רשמי. אין ספק כי לאחר הפרידה של ג׳יי לו מאלכס רודריגז, מדובר על הקאמבק המפתיע והיפה ביותר בשנים האחרונות בהוליווד, עכשיו רק נותר לחכות לתמונות הפפארצי הבאות, או להודעה הרשמית מהזוג, מה שיבוא קודם. 



13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE