הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע לפני הלידה: כך גל גדות נתפסה ברחובות לוס אנג׳לס
הוונדר וומן הישראלית נמצאת ממש שבועות ספורים לפני שתביא לעולם את בתה השלישית, ואין ספק שצלמי הפפארצי לא מפספסים אף הזדמנות לתעד את הכוכבת ההריונית. לאחרונה, נתפסה גדות כשהיא מטיילת ברחוב בשמלה צמודה במיוחד ומציגה בטן הריונית מושלמת

נראה כאילו העולם כולו עוקב לאחרונה מקרוב אחרי גל גדות, שנמצאת בשיאו של הריון שלישי, ולמעשה, לפי הדיווחים, שבועות ספורים בלבד לפני הלידה. מי שעובד שעות נוספות בזמן האחרון הם צלמי הפפארצי, אשר לא מפספסים הזדמנות לתפוס את הוונדר וומן הישראלית בכל פעם שהיא יוצאת מהבית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, לאחרונה תמונות פפראצי של גדות הציפו את הרשת, בהן היא בדייט רומנטי יחד עם בן זוגה, גל וירון, יחד עם חברה משותפת. כעת, הגיע תורן של תמונות חדשות לגמרי, ואין כל ספק שהן מצליחות להתעלות על כל תמונות הפפארצי של גל בתקופה האחרונה. 

הכוכבת הבינלאומית נתפסה כשהיא מטיילת ברחובות לוס אנג׳לס בשמלה שחורה, צמודה במיוחד, שמבליטה בטן הריונית מהממת. כידוע, גדות צפויה ללדת את בתה השלישית ממש בקרוב, בשיאו של הקיץ, והיא תהיה אחות לשתי בנותיה מאיה (4) ואלמה (9). 

כזכור, בראיון האחרון בו גל השתתפה, במסגרת התוכנית של ג׳ימי פאלון, חשפה את הדרך בה גילתה לבנות שלה על ההריון החדש. ״ניסינו לעשות את זה בדרך הנכונה ביותר, הלכנו וקנינו קאפקייקס קטנים וחמודים, לבנות, ואפילו לכלב״, סיפרה.

״הבאנו קאפקייקס נוסף, ושאלנו אם הן יודעות למי הוא שייך. אז הן התחילו לזרוק לאוויר שמות של בני משפחה, עד שבסופו של דבר הצבעתי על הבטן שלי, והן צעקו בהתרגשות. אלמה דווקא פחות התלהבה מהרעיון וצרחה ״לאאא״, אבל אחרי זמן מה היא התרגלה לרעיון ואפילו התחילה להתלהב״, סיפרה גדות בשעשוע. 



34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE