הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב אמילי בפריז: ״החברים הכי טובים שלי הם מתל אביב״
השחקן לוקאס בראבו הפך לאחד הכוכבים הנחשקים ביותר לאחר תפקידו בסדרה ״אמילי בפריז״ בתור שף שרמנטי וחביב. לאחרונה, חשף השחקן כי הוא מתכנן ביקור בישראל ממש בקרוב ואף גילה כי יש לו זיקה מפתיעה למדינה

לפני מספר חודשים בלבד, עלתה לנטפליקס הסדרה התמימה למראה ״אמילי בפריז״. אך תוך זמן קצר בלבד, הצליחה הסדרה לכבוש את העולם כולו, עם מיליוני צופים מכל מקום. השחקנים הלוהטים, התפאורה, הסטייל, וכמובן סצנות המין הלוהטות, הפכו את ״אמילי בפריז״ ללהיט ענק, בינלאומי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את החלק הניכר של הקרדיט יש לתת לאחת הדמויות הנחשקות והאהובות ביותר בסדרה, והיא כמובן השן של אמילי, השף גבריאל, אותו מגלם השחקן לוקאס בראבו (33). בראבו הפך לכוכב בינלאומי מתוקשר במיוחד תוך כמה פרקים בלבד, והשאר היסטוריה. 

לאחרונה אף השתתף השחקן בקמפיין תוצרת כחול לבן מבית נס קפה טסטריס צ'ויס מבית אסם-נסטלה. הפרסומת צולמה בפריז, זמן קצר לאחר שהתחילו הצילומים לעונה השנייה של ״אמילי בפריז״. אך מסתבר כי לא כאן מסתיימת הזיקה של השחקן לישראל. 

״כמה מהחברים הטובים ביותר שלי חיים בישראל״, סיפר לאחרונה במסגרת ראיון בו השתתף. ״אני מאוד אוהב את ישראל, ומקווה להגיע לבקר כבר בחודשים הקרובים. הכל תלוי במצב הקורונה״, סיפר בראבו. עוד הוסיף ואמר כי רק לפני מספר שבועות התחסן לראשונה, וכעת הוא מחכה לחיסון השני.



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE