הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יאמי: יום המילקשייק הבינלאומי
אם אתם אוהבים מילקשייק על כל סוגיו, היום הזה לגמרי בשבילכם. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לחגוג את יום המילקשייק הבינלאומי הוא באמצעות הכנת מילקשייק שחיתות חגיגי, טעים, וממכר. במיוחד בשביל זה, מצאנו שלושה מתכונים שווים למילקשייק מושלם, ממש כמו במסעדה אמריקאית

יום המילקשייק הוא יום שללא ספק נחגג בשמחה גדולה בקרב כל מי שאוהב את המשקה המוכר והטעים. בתחילת שנות השלושים, המילקשייק הפך להיות אחד המשקאות הפופולרים והאהובים ביותר בכל רחבי אמריקה, ומאז, הוא בהחלט נשאר כזה. יותר מכך, כיום כבר ניתן למצוא מילקשייק כמעט בכל טעם אפשרי: שוקולד, תות, וניל, חמאת בוטנים, עוגת גבינה, פירות, ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז אם מתחשק לכם לחגוג את היום המילקשייק, הנה שלושה מתכונים שווים במיוחד:

1. מילקשייק תות 

חומרים:

400 גרם תותים טריים או קפואים

שלוש כוסות חלב

קופסא של שמנת מתוקה להקצפה

סוכר לפי הטעם 

הוראות הכנה: 

מערבבים במעבד מזון את כל החומרים עד לקבלת עיסה אחידה וסמיכה יחסית. מוזגים לכוסות מילקשייק חגיגיות, מוסיפים תות שלם, קצפת, ומתענגים. 

2. מילקשייק אוראו 

חומרים:

4-5 קוביות קרח 

שני כדורי גלידה וניל 

200 מ״ל חלב 

25 מ״ל סירופ סוכר 

8 עוגיות אוראו 

הוראות הכנה:

ממלאים שני שליש בקוביות קרח, מוסיפים את הגלידה וחלב עד מילוי הכוס. מוסיפים את הסירופ ומעבירים לבלנדר. מוסיפים את העוגיות וגורסים עד קבלת מרקם אחיד וחלק. מוזגים לכוסות, מוסיפים עוגיית אוראו, וקצפת. 

3. מילקשייק שוקולד סמיך ומפנק 

חומרים:

חצי כוס חלב

חצי כוס סירופ שוקולד 

שלושה כדורים של גלידת שוקולד איכותית 

הוראות הכנה:

מוזגים לבלדר את החלב ואת סירופ השוקולד ומערבבים כמה שניות. לאחר מכן מוסיפים את הגלידה, עד לקבלת מרקם אחיד. מוזגים לכוסות, מקשטים בסירופ שוקולד, קצפת, סוכריות צבעוניות, ומה שרק רוצים. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE