הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ויקטוריה'ס סיקרט: "נגמר עידן המלאכיות, נשים מלאות יותר ושילוב נשים בהנהלה יהפכו מעתה למובילות הקו בחברה"
ענקית ההלבשה התחתונה בבעלות המיליארדר היהודי לס ווקסנר עומדת בפני תפנית היסטורית ושידוד מערכות מוחלט, כל הפרטים בכתבה

מותג ויקטוריה'ס סיקרט - ששיפץ באופן אגרסיבי בשנה האחרונה את תדמיתו כדי לפנות למגוון לקוחות מגוון יותר - מתכנן גם לכוונן מחדש את שמו תוך צירוף נשים רבות יותר לדירקטוריון החברה.

ענקית ההלבשה התחתונה הודיעה ביום שני כי החברה תיקרא מעתה תחת השם החדש ''ויקטוריה'ס סיקרט ושות''', כאשר תתפצל מחברת 'L Brands' באוגוסט ותהפוך לחברה עצמאית הנסחרת בבורסה.

השינוי מתרחש על רקע קמפיין שיווקי חדש של VS Collective - ובו שבעה נשים, כולל כוכבת הכדורגל, מייגן רפינו, גולשת סקי אמריקאית בת 17, איילין גו, והשחקנית פרייאנקה צ'ופרה ג'ונאס הולכות לקחת חלק משמעותי בפעילות המותג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"המלאכיות" המפורסמות שכללו לאורך השנים את דוגמניות-העל היידי קלום, טיירה בנקס וג'יזל בונדשן, יועברו מדירוג השיווק של החברה לאחר שנים של תלונות על כך שהן מונעות מנשים עם מראה טבעי יותר וסוגי גוף 'נורמליים' להשתתף בהצלחת המותג.

החברה גם הודיעה בשבוע שעבר על דירקטוריון חדש, מתוכו שש מתוך שבעת הדירקטורים הן נשים.

"זו תקופה מרגשת לכולנו בוויקטוריה'ס סיקרט", אמר בהצהרה מנכ"ל מרטין ווטרס.

"ההתקדמות שעשינו בשנה האחרונה מדגישה את המחויבות שלנו להוביל לצמיחה רווחית, יצירת הזדמנויות חדשות למקורבים המוכשרים שלנו ופיתוח המותג והמוצר שלנו כדי לשקף את החוויות, התשוקות והפרספקטיבות המגוונות של לקוחותינו".

ויקטוריה'ס סיקרט ושות' גם יקיף את המותג 'פינק' של החברה - שמתמקד בבני נוער ונשים בשנות העשרים לחייהם.

L Brands מחזיקה גם ב-Bath & Body Works, שתהפוך לחברה עצמאית באוגוסט.

החברה שבאוהיו, הוקמה על ידי המיליארדר לס ווקסנר, שהקפיץ את הרווחים בוויקטוריה'ס סיקרט על ידי צמצום העלויות והקטנת ההנחות, מה שהוביל לעליית המניות שלה ב-69% לעומת השנה לעומת עלייה של 11 אחוזים בלבד מיתר חברות ה-S&P 500.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE