הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דסנטיס יותר פופולרי מטראמפ? סקר חדש מצביע על מגמה מעורבת בקרב שמרנים - אז לרפובליקנים יש יורש או שמוקדם לומר?
סקר חדש שנערך בין 500 באי כנס השמרנים של מערב ארה"ב בעיר דנבר העניק לטראמפ 71 אחוזי תמיכה ולמושל פלורידה הצעיר 74 אחוזים, בעבר טראמפ אמר כי ישקול ריצה משותפת עם דסנטיס

מושל פלורידה, רון דסנטיס, גבר על הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בבחירת השמרנים לנשיא 2024 בסקר-קש שנערך בסוף השבוע - כאשר מגיש פוקס ניוז, טאקר קרלסון, הודיע ​​כי אינו שוקל לרוץ לבית הלבן.

דסאנטיס קיבל אישור מ-74 אחוזים בעוד טראמפ קיבל אישור מ-71 אחוזים בסקר שנערך בפסגה השמרנית-המערבית בדנבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל המכהן, שהתחבב על שמרנים בגין איסור על הגבלות הקורונה, ואשר נלחם בתורת הגזע הביקורתית כמו גם בצנזורה טכנולוגית במדינתו, לא הודיע אם יערוך קמפיין בשנת 2024. אבל טראמפ אמר שאם הוא יתמודד לבחירה מחודשת, הוא ישמח לקבל את דסנטיס כשותף לתפקיד.

"בטוח שהייתי... בהחלט הייתי שוקל את רון", אמר טראמפ בראיון ל"פוקס ביזנס" בתחילת החודש.

הסקר, ששאל את המשתתפים מי יאשרו כנשיא בבחירות 2024, נערך באופן אישי בקרב כ-500 איש.

רשימת 31 המועמדים כללה רפובליקנים ודמוקרטים.

הסנאטור טד קרוז (טקסס) הגיע למקום השלישי עם 43 אחוזים, ואחריו בחמישייה הראשונה שר החוץ לשעבר מייק פומפאו עם 39 אחוזים והסנטור טים סקוט עם 36 אחוזים. סגן הנשיא לשעבר מייק פנס סיים במקום העשירי עם 21 אחוזים - מקום אחד מתחת לדונלד טראמפ ג'וניור, שגרף 24 אחוזים.

הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה סיימה בין צמרת המועמדים הדמוקרטים עם כמעט 3 אחוזים מהקולות - הנשיא ביידן קיבל 2 אחוזים.

סגנית הנשיא קמלה האריס והנציגה אלכסנדריה אוקסיו-קורטז קיבלו מעט פחות משני אחוזי תמיכה. ראש העיר לשעבר, מייקל בלומברג, הגיע למקום האחרון עם פחות מאחוז אחד, וכך גם מושל ניו יורק אנדרו קואומו. קרלסון לא היה רשום בסקר הקש, אך אמר כי אין בכוונתו לזרוק את כובעו לזירה למרות השערות שהוא עשוי לעשות זאת.

"הו, אלוהים, באמת!" אמר קרלסון, בעל תוכנית הכבלים הנצפית ביותר בארה"ב בראיון ביום שישי האחרון.

"זה נראה כמו עבודה מהנה. אני בטוח שהילדים המסכנים שלי יאהבו את זה. האם אתה יכול לדמיין?" הוא אמר. "הכרתי ודיברתי עם כל נשיא, אתה יודע, זמן מה, במשך יותר מ-30 שנה. ואתה יודע, אני לא יכול לחשוב על מישהו שחייו השתפרו מכך".

"כלומר, אני מניח שאם הייתי האדם האחרון על פני כדור הארץ, הייתי יכול לעשות את זה, אבל אני מתכוון, זה נראה די לא סביר שאני אהיה אותו בחור", אמר קרלסון.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE