הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטס דרמטי: "שיאנית העולם" שילדה 10 תינוקות בדרום אפריקה אושפזה במחלקה פסיכיאטרית - "חשד שהמציאה את הסיפור"
היא רצתה לרשום את שמה בהיסטוריה או לפחות בספר השיאים של גינס, אך עתה נראה כי גוסיאמה תמרה סיטול בעיקר נמצאת במחלקה הפסיכיאטרית , והילדים? האבא עדיין לא יודע איפה הם, ובאופן כללי אם נולדו

האישה הדרום אפריקאית שטוענת שילדה 10 תינוקות בבת אחת אושפזה בבית החולים לצורך הערכה פסיכיאטרית על רקע השערות גוברות האם אי פעם הייתה בהריון.

גוסיאמה תמרה סיטול, בת ה-37 - שעלתה לכותרות בגין הלידה שוברת השיאים - הועברה למחלקה הפסיכיאטרית בשבוע שעבר בבית החולים טמביסה ביוהנסבורג ונבדקה על ידי צוות רפואי, כך דיווחו ערוצי חדשות בדרום אפריקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ההערכה הרפואית הראתה שלא היה הריון. זה מראה גם כי אין צלקות פיזיות המעידות על חתכים", אמר גורם.

עורך דינה, רפילו מוקינה, אמר כי סיטול טוענת כי היא "מוחזקת כעת בניגוד לרצונה" בבית החולים.

"היא סירבה לעבור לבית החולים טמביסה לצורך הערכה פסיכיאטרית מכיוון שהרגישה שהיא בעלת שכל בריא", אמר מוקינה לאתר הדרום אפריקאי IOL.

"היא הורתה לי להתלוות אליה לבית החולים טמביסה. וכשהגענו לבית החולים הם לקחו אותה ישר למחלקה 14, המחלקה הפסיכיאטרית. הם אמרו לי שעכשיו היא נמצאת בחזקתם, הם לא יאפשרו לעורכי הדין ולצוות הפסיכולוגים שהיא ביקשה להיות נוכחים".

הביקור בבית החולים היא התפנית האחרונה בסאגה המוזרה - שכללה אפילו את אביהם של התינוקות הנחשבים, טבוגה צוטצי, שהטיל ספק בקיומם של הילדים.

"הוא (טבגו) עשה כמה ניסיונות לבקר את חברתו, אך היא לא הצליחה לחשוף את מקום הימצאה ואת מצב תינוקותיה", נאמר בהצהרה של משפחתו.

"המשפחה הגיעה למסקנה כי אין ילדים שנולדו, עד שיוכח אחרת ומבקשת להתנצל על אי הנוחות והמבוכה", הוסיפו.

פקידי בריאות מקומיים אמרו גם הם כי אין להם שום תיעוד של ילדים שנולדו באף אחד מהמתקנים הפרטיים והציבוריים של האזור.

אך כמה מקרובי משפחתו של סיטול טענו כי סיטול אכן עקפה את שיא העולם לשעבר ה-"אוקטום" נדיה סולמן, שילדה שמונה ילדים בשנת 2009, ואת חלימה סיסה, אישה ממאלי שהביאה לעולם תשעה ילדים.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE