הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בסיס הטייסים הקרביים המובחר ביותר של ארה"ב אירח את מופע הדראג הראשון שלו: "חיוני עבור המוראל והמוכנות המבצעית"
בסיס הטייסים החשוב באמריקה, נליס שבנבדה אירח באחרונה את מופע הדראג הראשון שלו אי פעם במועדון ההסעדה והבידור כך לפי דוברת הבסיס

בסיס חיל האוויר נליס הודיע כי "בסיס חיל האוויר ואגף בסיס האוויר ה-99 אירחו את מופע הדראג הראשון אי פעם שלהם ביום חמישי, 17 ביוני, במועדון נליס. האירוע נערך בחסות ארגון פרטי והעניק הזדמנות למשתתפים ללמוד יותר על ההיסטוריה והמשמעות של אמנות דראג בתוך קהילת הלהט"ב. כדי להבטיח את דרגותינו לשקף ולכלול את העם האמריקני חיוני למורל, ללכידות ולנכונות של הצבא. בכך בסיס חיל האוויר נליס מחויב לספק ולדגום בסביבה המאופיינת בשוויון הזדמנויות, גיוון והכלה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

ידיעה אודות מופע הדראג התגלתה לאחר שהפודקאסטר הוותיק "BK" פרסם עלון דיגיטלי לאירוע ובו נכתב: "DRAG-U-NELLIS" ו-"CLASS IS IN SESSION".

"גלה את המשמעות של דראג בקהילת הלהט"ב + במועדון נליס", נכתב בהזמנת המופע שנקבע ליום שישי, 17 ביוני, בשעה 17:00. "בחסות הצמרת העליונה של נליס".

"הטופ 3" בבסיס חיל האוויר נליס הוא ארגון חברתי ומקצועי שהוקם כדי "לשפר את המורל, של כל אנשי הגיוס וכדי להקל על שיתוף הפעולה בין חברי הכיתות המובילות בבסיס" נכתב בדף הפייסבוק הפרטי של הארגון. "בסיס ה-Top III יספק פורום לחבריו להיפגש, לשתף חוויות ומומחיות אישיות, ולסייע זה לזה. זה עשוי לתפקד כערוץ תקשורת נוסף בתוך שרשרת הפיקוד, בין המפקד לבין הכוח המגויס של נליס", נכתב.

אדם אחד שהשתתף בתוכנית דראג קווין פירסמה בחשבון המדיה החברתית שלה, "היה לילה כיף ... בהופעה של דראג קווין".

בבסיס חיל האוויר נליס פועל מרכז הלחימה של השירות בו טייסי חיל האוויר עוברים את ההכשרה הקרבית האווירית המתקדמת ביותר במדינה.

"הצוותים לא באים ללמוד לטוס, אלא במקום להיות הטייסים הקרביים הטובים ביותר בעולם", נכתב באתר הבסיס.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE