הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דגל הגאווה זה כבר לא מספיק - "דגל הקידמה" המייצג "LGBTQI" יונף בשגרירויות אמריקה ברחבי העולם
חזון ה-Globohomo (האדם הגלובלי-הומוגני) קורם עור וגידים לנגד עינינו, בהוראה חדשה לשגרירויות ארה"ב בעולם הורה שר החוץ בלינקן על הנפת דגל הפרוגרס בשגרירויות ברחבי העולם

מחלקת המדינה לא רק שתניף את דגל הגאווה שלה בהמשך החודש.

שר החוץ אנת'וני בלינקן חשף ביום שני באירוע של המועצה האטלנטית כי המחלקה תניף את דגל "ההתקדמות" לראשונה לציון חודש הגאווה.

בלינקן תיאר את הדגל - המשלב שברון שחור, חום, תכלת, ורוד ולבן לצד דגל הגאווה המסורתי שבצבעי הקשת - כ"סמל המקיף את המגוון והחתך של אנשים וקהילות LGBTQI ברחבי העולם". שר החוץ אמר כי הדגל יונף למשך שלושה ימים החל מ-26 ביוני, יום השנה להחלטת בית המשפט העליון ב-2015 לאשר נישואים חד-מיניים באמריקה.

בלינקן גם אמר שהוא נתן לשגרירים ברחבי העולם אישור להניף את דגל הגאווה אם הם רוצים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביוני 2019 דחה ממשל טראמפ בקשות של שגרירויות ארה"ב לפחות בארבע מדינות - ברזיל, גרמניה, ישראל ולטביה - להניף את הדגל במהלך חגיגות אותו חודש.

"כשמדובר בתור הדגל האמריקני ובשגרירויות אמריקאיות ובירות ברחבי העולם, דגל אמריקה אחד מתנוסס", אמר אז סגן הנשיא דאז, מייק פנס.

"כשאנחנו מנסים להתקדם, להגן, לתמוך בהגנה על אנשי LGBTQI ברחבי העולם, אנחנו רוצים לוודא שאנחנו עושים את זה בצורה שתביא בחשבון את המצב הספציפי, את התנאים במדינה מסוימת", בלינקן אמר ביום שני.

"אבל בכל מדינה בה אנחנו מיוצגים, אנו מודיעים לראשי המשימה שלנו, לשגרירים שלנו, שיש להם סמכות להניף את דגל הגאווה על מוט חיצוני ופונה כלפי חוץ בשגרירות".

"ואני חושב שזה חשוב מאוד מכיוון שזה, שוב, הכוח, העוצמה של הדוגמה שלנו, הנכונות לדבר, להראות את הכוח המגוון שלנו, כולל בשגרירויות שלנו, אני חושב שזה שולח מסר חשוב מאוד”. 

בחודש שעבר הציגו שגרירויות ארה"ב ברחבי העולם דגלי Black Lives Matter לציון יום השנה לרצח ג'ורג' פלויד בידי שוטר משטרת מיניאפוליס, דרק שובין.

במזכר שהודלף נכתב כי משרד החוץ "תומך בשימוש במונח BLM בתוכן המסרים, בנאומים ובקישורים דיפלומטיים אחרים עם קהלים זרים כדי לקדם הון-גזעי וגישה-לצדק אנו ממליצים להתמקד בצורך לחסל את הגזענות השיטתית ואת המשך השפעתה".

בינתיים הסינים בונים את הצי הגדול בעולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE