הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתפסה על חם - בילי אייליש גזענית: "אני נחרדת, נבוכה ורוצה להקיא" - השתמשה מול המצלמה בחיקויים וקיללה אסייתים
נראה כי תרבות הביטול תפסה את בילי אייליש לא מוכנה, שבוע אחרי שבן זוגה מתיו טיילור ורס נתפס בהתבטאות גזענית , סרטון חדש מופץ שבו רואים אותה לועגת צוחקת ומתגזענת נגד אסייתים - האם הקריירה שלה בסכנה?

בילי איליש "נחרדת ונבוכה" על כך שהשתמשה בביטוי גזעני בסרטון מלפני כמה שנים שצץ מחדש.

זמרת "הבחור הרע" רשמה באינסטגרם שלה לאחר שסרטון בו נראה שהיא משתמשת במונח פוגעני המופיע בשיר "פיש" של טיילור סוויפט משנת 2011.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני אוהב אתכם, ורבים מכם ביקשו ממני להתייחס לזה, וזה משהו שאני רוצה להתייחס אליו כי מתייגים אותי כמשהו שאני לא", פתחה אייליש שנראה כי תרבות הביטול שהיא אחת מתומכיה תפסה אותה על חם.

איליש הסבירה כי הוידאו הוא מהימים שהייתה בת "13 או בת 14" בה היא "השתמשה במילה משיר שבאותה תקופה לא ידעתי שהוא מונח גנאי" ששימש נגד חברי הקהילה האסייתית.

"אני נחרדת ונבוכה ורוצה להקיא שאי פעם השתמשתי את המילה הזו", המשיכה בת ה-19.

"השיר הזה היה הפעם היחידה שאי פעם שמעתי את המילה הזו, כי אף פעם אף אחד מהמשפחה שלי לא השתמש בה סביבי. בלי קשר לבורותי וגילי באותה תקופה, שום דבר לא מתרץ את העובדה שהוא היה פוגע. ועל זה אני מצטערת". איליש גם הסביר כי ה"סרטון האחר" ב"קליפ הערוך" היה רק ​​היא תוך שימוש ב"ג'יבריש איפור קול", שרבים פירשו כמבטא מזויף שנועד ללעוג לאנשים אסייתיים. "משהו שהתחלתי לעשות כילדה ועשיתי כל חיי כשדיברתי עם חיות המחמד, החברים והמשפחה שלי", הסבירה. "זה רעש מוחלט, והוא בשום אופן לא חיקוי של מישהו או שפה, מבטא או תרבות כלשהם".

הזמרת אמרה כי השמועות על היותה גזענית שוברות את לבה.

"אני לא רק מאמינה, אלא תמיד עבדתי קשה כדי להשתמש בפלטפורמה שלי להילחם עבור הכללה, חסד, סובלנות, הון, ושוויון", סיכמה אייליש את סלט המילים בו התנצלותה.

“כולנו צריכים להמשיך לנהל שיחות, להקשיב וללמוד, אני שומעת אותכם ואני אוהב אותכם. תודה שפניתם לקרוא את דבריי”.

התנצלותה של איליש באה ימים ספורים אחרי שהחבר שלה, מתיו טיילר ורס, התנצל על הודעותיו הגזעניות נגד שחורים והומוסקסואלים ברשתות החברתיות. אייליש לא התייחסה להתנצלות ורס.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE