הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמטי: פעילים "פלשתינים" השתלטו על מפעל המייצר כלי נשק עבור צה"ל ו'אלביט מערכות' בבריטניה
המפעל הבריטי המייצר מערכות מתקדמות עבור אלביט ובעקיפין עבור הצבא הישראלי, עבר השתלטות של קבוצת Action Palestine, "זו רק ההתחלה במלחמתנו נגד משטר האפרטהייד"

פעילים "פלסטינים" קיצוניים "הסתערו וכבשו" מפעל בבריטניה בבעלות קבלן משנה המייצר נשק עבור צה"ל וחברת אלביט מערכות טכנולוגיות.

כך אירע בצפון אנגליה ביום שני בבוקר, במחאה נגד "שרשרת ההרג של ישראל בבריטניה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קבוצת השמאל הקיצוני, "Palestine Action", לקחה קרדיט על השבתת המפעל של חברת "פרנטי טכנולוגיות", קבלנית משנה של אלביט והצבא הישראלי. המפעל ממוקם בעיר אולדהם שבסמוך למנצ'סטר.

בקבוצה המורכבת מערבים ומוסלמים אחרים, טענו כי הם התחמקו מ"נוכחות ביטחונית כבדה ותגובת משטרה מהירה" במטרה להשבית את המפעל בשעה 6:30 בבוקר ביום שני בבוקר. צילומי וידיאו שפורסמו ברשתות החברתיות הראו את הפעילים משליכים פצצות עשן בצבעי דגל ''פלסטין'' על גבי הבניין.

 

 

הפעילים מסרו בהצהרה כי "כבשו את השערים וכיסו את הבניין בצבע אדום-דם".

"בכיבוש האתר ובמניעת פעולות, פעילים משבשים את זרם הנשק והטכנולוגיה הצבאית לישראל, שם ישמשו לביצוע פשעי מלחמה נגד העם הפלסטיני", אמרה הקבוצה הרדיקלית. "כשהממשלה שלנו עוזרת למשטר אפרטהייד, ומרשה לתאגידים לבצע רצח, זוהי חובתנו לפעול. Palestine Action, ממשיה לבנות פעולות כדי לחשוף את תפקיד אלביט בפשעי ישראל, הקמפיין יימשך עד שכל שאר אתרי אלביט בבריטניה ייסגרו לתמיד".

אין זו הפעם הראשונה בה מתרחשת תופעה שכזו, בעבר היה כיבוש של שישה ימים של מפעל מל"טים בבעלות אלביט בעיר לסטר בחודש מאי, כך לפי דיווח חדשות ברייטבארט.

חמישה גברים נעצרו על ידי המשטרה לאחר סיום הכיבוש.

גם בחודש פברואר הקבוצה כיוונה את זעמה על אותו מפעל באולדהם, בשיתוף עם קבוצת מחאה שעוסקת בשינוי אקלים.

המשטרה עצרה אז שמונה בני אדם בחשד לנזק פלילי והסגת גבול חמורה והמפעל ספג נזקים בגובה של לפחות 20,000 לירות שטרלינג במהלך האירוע.

בתגובה שהועברה לברייטבארט לונדון ביום שני, אמרה משטרת מנצ'סטר הגדולה על האירוע האחרון:

"השוטרים נקראו לדיווחים על מחאה ברחוב גרינקרס, אולדהאם, בשעה 06:40 היום, שלושה גברים נעצרו ונשארים במעצר לחקירה".

בשבוע שעבר טען ארגון הצדקה היהודי Trust Security (CST) כי מספר ההתקפות האנטישמיות בלונדון הגיע לרמות שלא נראו מאז שנות השמונים, כאשר 201 אירועים אנטישמיים נרשמו בבירת בריטניה בחודש מאי.

מזכיר הקהילות בבריטניה, רוברט ג'נריק, אמר בחודש שעבר כי העלייה באנטישמיות בבריטניה היא ככל הנראה תוצאה של ארגונים איסלאמיסטים קיצוניים המוטבעים במדינה, והזהיר כי הממשלה חייבת להיות "ערה" לאיום האנטישמיות האיסלאמית. .

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE