הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קץ החינוך האמריקני? "ארגון המורים הגדול במדינה הולך ללמד את תורת הגזע הביקורתית ב-14,000 מחוזות ב-50 המדינות"
האומה שהתגאתה בעבר במוסדות החינוך הליברלים והפלורליסטים ביותר הולכת ומאמצת את הרוח שממזרחה לנהר הריין, את המטריאליזם הגרמני וגרורותיו האתאיסטיות-רדיקליות

דונאלד טראמפ ניסה לעצור זאת אך הם עצרו אותו.

המדובר הוא כמובן על תורת הגזע הביקורתית הניאו-מרקסיסטית המלמדים בבתי ספר באמריקה שעכשיו לא רק הופכת לסטנדרט במדינות אולטרה-ליברליות, אלא ככל הנראה תהפוך לחלק מתכנית הלימודים בכל 50 המדינות ב-14,000 מחוזות שונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד בספטמבר העיתונאי החוקר כריס רופו שוחח עם טאקר קרלסון לדיון ב"תורת הגזע הביקורתית" ותמיכת הממשלה הפדרלית באינדוקטרינציה הפוסט-קולוניאליסטית והגזענית.

בארה"ב כיום, בזכות עבודתו של משטר אובמה, עובדים פדרליים נאלצים להשתתף בפגישות ובסדנאות של תורת הגזע הביקורתית כדי להתמקד ב"פריבילגיה לבנה" וב"מיקרו-תוקפנות".

המשמעת היא מרקסיזם טהור וגזענות אנטי-לבנה ואנטי-אמריקאית המופנית נגד עובדי ממשלת ארה"ב במימון משלם המיסים האמריקני ויצירת בירוקרטיה אידאולוגית.

כמה תאגידים אמריקאים דוחפים את התיאוריה גם כן לעובדיהם בסדנאות ובסמינרים במטרה לייצר עודף שליטה על הארגון.

מדובר עסק משתלם לשמאל הקיצוני. עסק המבוסס כמו כל התורה המרקסיאנית והפוסט-קולוניאלית על פסאודו-מדע, שנאה, קנאה, וקורבנות.

מארק רופו קרא לנשיא טראמפ לבטל את האינדוקטרינציה מהממשל הפדרלי - ואכן לאחר שטראמפ נחשף לחומרים הוא אסר על אינדוקטרינציה של עובדי ממשלה בחודש ספטמבר.

פחות מעשרה חודשים אחר כך משטר ביידן דוחף את התיאוריה לא רק לעובדי הממשלה, אלא גם לתלמידים ברחבי אמריקה.

ולאחרונה איגוד המורים הגדול ביותר באמריקה אישר את יישום הדוקטרינה בכל 50 המדינות וב-14,000 מחוזות בית ספר. איגוד החינוך הלאומי הצביע לקידום תורת הגזע הביקורתית וכינה אותה "סבירה ומתאימה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE