הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לצליל מוזיקת קאנטרי: סרטון ביזארי של מארק צוקרברג מרחף על גלשן מים לכבוד ה-4 ביולי פוצץ את האינטרנט
המיליארדר מעמק הסיליקון הנפיק חתיכת רגע לפנתיאון כשהשליט עצמו לצלילי הקלאסיקה האמריקנית של הזמר ג'ון דנבר בעודו אוחז בדגל אמריקני על פני אגם

מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, שיתף ביום ראשון סרטון דרמטי בו הוא מחזיק דגל אמריקאי כשהוא רוכב על גלשן חשמלי על-פני אגם - כשהוא שוב מדליק את האינטרנט ומרתק את הרשתות החברתיות.

"4 ביולי שמח!" צוקרברג, ששוויו מוערך בכ-132 מיליארד דולר, כתב בפוסט האינסטגרם של הסרטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייסד פייסבוק נראה רכוב על לוח Efoil בעלות של כ-12,000 דולר, שמאפשר למשתמשים להחליק מעל המים. בשנה שעברה תואר צוקרברג כשהוא רוכב על לוח דומה, מכוסה בכמות מגונה של קרם הגנה, מול חופי הוואי. בסרטון שפורסם ביום ראשון, המגה מיליארדר חותך בזריזות את המים, לצלילי קלאסיקת הקאנטרי - "קח אותי הביתה, כבישים כפריים" של ג'ון דנבר.

"זה הדבר הגרוע ביותר שהיה אי פעם", הגיב אחד המשתמשים בטוויטר לסרטון.

המנהל הטכנולוגי אהרון לוי, מייסד ומנכ"ל חברת הענן הארגונית Box, הודה: "זאק באמת עושה את שלו כדי שמייסדי הטכנולוגיה ייראו נורמליים".

אך הסרטון גם ניסה להוות השוואה למעבר הנועז של ג'ורג 'וושינגטון את נהר הדלאוור בשנת 1776 בכדי לפתוח במתקפת פתע על כוחות בריטים.

בינתיים כתב תאגיד השידור האוסטרלי שיתף תמונה של הסרטון לצד תמונה של צוקרברג משנת 2016 בו הוא יוצא לריצה בכיכר טיאנאנמן בבייג'ינג.

"איזה הבדל 5 שנים יכולים לעשות", כתב.

הריצה של צוקרברג ב -2016 דרך בייג'ינג, למרות רמות זיהום האוויר המסוכנות בעיר באותה תקופה, נתפסה כניסיון להשיג מממשלת סין הרשאה לפייסבוק לפעול במדינה.

בתגובה אחרת לסרטון הרביעי ביולי של צוקרברג, אמר אחד המשתמשים, "כשאתה מקבל את השופט שלך בנושא תביעת ההגבלים העסקיים שלך, GOOOOO Zuck",

בהתייחסות לכאורה להחלטתו של שופט פדרלי בשבוע שעבר לדחות תלונות בנושא הגבלים עסקיים שהוגשה על ידי נציבות הסחר הפדרלית האמריקאית ותביעה מקבילה שהגישה קואליציה של 48 מדינות ומחוזות נגד פייסבוק.

היו שציינו כי הסרטון עשוי להיות רק מאמץ להשיג תגובה מהאינטרנט ולשמש פרסום קל.

"זוק מנסה לשפר את תדמיתו הציבורית באמצעים היחידים האפשריים", כתב @frazer_haden.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE