הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ו רוגן: "טאקר קרלסון ואלכס ג'ונס אומרים דברים מאוד הגיוניים"
לאחר הניסיון של CNN להוריד את קרלסון מהאוויר באמצעות השוואתו לאלכס ג'ונס מנחה הפודקאסט הפופולרי באמריקה יצא להגנת השניים

מארח הפודקאסט ג'ו רוגן הגן על טאקר קרלסון ואלכס ג'ונס מהתקפותיהם  של רשת CNN השבוע וטען כי שני המארחים מעלים נקודות "הגיוניות" שאינן ניתנות להכחשה.

מוקדם יותר השבוע, סטלטר ואוליבר דארסי מ-CNN ניהלו שיחה שניסתה להניח את הבסיס שיגרום לטאקר קרלסון להיות מפוטר מפוקס ניוז על ידי השוואת דבריו לאלכס ג'ונס שכבר עבר צנזורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשיחה עם ה-"Podfather" אדם קארי, הדגיש רוגן את העובדה שלא כל מה שאלכס ג'ונס אומר רחוק כל כך מהאמת ושהוא מכה קרוב יותר לבית מאשר מומחי החדשות הממסדיות רוצים להודות. "הרעיון שהם לא עוקבים אחר אלכס ג'ונס הוא מטורף, נכון?" רוגן אמר כי CNN השמיעו קליפים המשווים את הצהרותיו של קרלסון לג'ונס, והמשיך להצביע על גילויים כי ה-NSA ביצע מעקב נרחב של סוכנים פדרליים על התקשורת האלקטרונית של רוב האמריקאים - כפי שג'ונס טען שנים לפני כן.

"אז, בין אם ה-NSA עוקבים אחר טאקר קרלסון ובין אם לא, אני לא יודע, אני לא יודע, אבל אנחנו יודעים שיש להם את היכולת לעשות זאת. אדוארד סנודן חשף זאת. זו האמת, נכון? הם הודו בזה. זו הסיבה שהוא גר ברוסיה עכשיו, נכון? זו הסיבה שהוא ברח". רוגן המשיך וטען כי הערותיו של טאקר על תופעות לוואי בחיסון אינן אמיתיות, כפי שתואר על ידי CNN.

"ואז טאקר קרלסון אמר שיש סיכון כלשהו לחיסונים. קיים סיכון בכל תרופה שאנשים נוטלים. זה סיכון קטן יחסית, כאילו אם מאה ושבעים מיליון אנשים היו מחוסנים, אם זה היה אחוז אחד בלבד מתים, היינו מגלים מיליון ושבע מאות אלף מקרי מוות מהחיסון. זה מקומם. וזה לא המקרה, אז זה סיכון קטן מאוד יחסית".

"אז זה נכון", אומר רוגן, "אז מה שהוא אמר נכון. הוא לא אמר שזה דבר נורא, 'זה הורג את כולם', זה לא מה שהוא אמר. הוא אמר שיש סיכון".

"אלכס ג'ונס אומר שכולם מכירים מישהו שמת או שנפגע מהחיסון. אני מכיר אנשים שעברו שבץ מוחי. אני מכיר אנשים שסבלו מתגובות שליליות. זו הסיבה שדוח VAERS קיים. עכשיו, האם אני יודע שהם ממש קיבלו את המכות האלה מהחיסון? כמובן שאני לא. יש הרבה קורלציה. האם זה אומר סיבתיות? אנחנו לא יודעים".

ג'ונס ממשיך ומצביע על הכשל ההגיוני שמפעילה CNN בניסיונותיהם להכפיש את ג'ונס וטאקר, בעוד דברים רבים שהם אומרים.

"אז, הם משווים את הדברים האלה בצורה ממש מוזרה ובלתי מתפשרת לנסות לגרום לזה להיראות כי מה שאמר טאקר קרלסון מטורף כי אלכס ג'ונס אומר גם כן משהו", אומר רוגן.

"אם אלכס ג'ונס אומר, 'שתו מים וקחו ויטמינים', ואני אומר, 'שתו מים, קחו ויטמינים', האם אני אלכס ג'ונס? כאילו מה זה אומר?".

רוגן מפרק גם את ההטעיה של CNN בהעמדת פנים שאין מסמכים ממשלתיים לגבי שותפים בלתי מוגדרים העובדים עם ה-FBI שסייעו לחדור להתפרעות ב-6 בינואר בקפיטול - כפי שכבר פורסם בפוקס-ניוז..

"עכשיו אם יש תיקים ממשלתיים, שאם אתה יכול לקרוא את העיתונים הממשלתיים האלה, הם אכן אומרים שהיו פרובוקטורים של סוכנים שהיו קשורים למתקפת גבעת הקפיטול ... אם אלכס ג'ונס אומר את זה, וטאקר קרלסון אומר את זה, והעובדה נותרה שזה נכון, למי לעזאזל אכפת? ואיך הם יוצרים את הקשר הזה? הקשר הזה בין ג'ונס וטאקר כל כך מוזר, הוא רק כדי לנסות להכפיש את טאקר קרלסון, אבל אלה החדשות שלך. זה מגיע מ'מקור החדשות המהימן של אמריקה' - CNN".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE