הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן אשטון קוצ׳ר נגד טיקטוק: ״אפליקציה שגורמת לשטיפת מוח״
השחקן והיזם העניק לאחרונה ראיון במהלכו יצא נגד האפליקציה והסביר כי מדובר על שטיפת מוח אנטי אמריקנית לילדים ובני נוער. עוד הביע השחקן דאגה ממשית לדור העתיד של אמריקה, אשר מכור לאפליקציות ורשתות חברתיות

השחקן אשטון קוצ׳ר בן ה-43 בשנים האחרונות מנסה את מזלו כיזם בתחילת דרכו, ובהתאם לכך, התראיין לאחרונה ויצא נגד אפליקצית טיקטוק. השחקן השקיע בשנים האחרונות בכמה חברות שונות בתחום ההיי טייק. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״ברור לי שטיקטוק מצליחה להשפיע לרעה על דעתם של אמריקאים רבים, ילדים ובני נוער בפרט״, אמר השחקן בדיון במרכזו סוגיית ההגנה של בני נוער בעידן הרשתות החברתיות. עוד הוסיף ואמר כי הפלטפורמה עלולה להוות במה לתעלומות אנטי אמריקאיות.

״כאמריקאי אני מאמין שקמפיינים מהסוג הזה מסוכנים במיוחד לעם שלנו. התחושה היא שהרשת החברתית והטיקטוק בפרט יכולות להפוך להיות מסוכנות בעתיד הקרוב, במיוחד אם המגמה הזו צפויה להמשיך״, אמר.

לבסוף, סיכם קוצ׳ר כי ילדיו לא יעשו שימוש באפליקציה או ברשת חברתית כזו או אחרת, כל עוד לא יתעורר שינוי מהותי בתחום. כידוע, השחקן ובת זוגו, השחקנית מילה קוניס, חולקים שני ילדים משותפים.

כידוע, השניים מתגוררים בלוס אנג׳לס, ובשונה משאר כוכבי הביצה ההוליוודית, הזוג הפוטוגנטי בחר להתגורר באסם ישן, אותו הם הפכו לבית יוקרתי בסגנון וינטג׳. ״רצינו בית שירגיש גם מודרני אבל גם כפרי ונעים״, אמרו בזמנו. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE