הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם פאוצ'י חצה את הגבול? "מסכות חובה גם לבני 3" - בנוסף מתברר - הוא משתכר יותר מכל שאר 4 מיליון עובדי הממשל!
פאוצ'י בלי בלמים, רק ככה אפשר להבין את מי ורא לילדים בני 3 לעטות מסכות על פניהם לאחר שאמר כי מסכות אינן יעילות במניעת הקורונה

ד"ר אנתוני פאוצ'י, איש הציטוטים הרבים והשנויים במחלוקת, ותורם פעיל למעבדת ווהאן לשעבר, אומר כעת שילדים בני שלוש צריכים להיאלץ ללבוש מסכות:

"הילדים שאינם מסוגלים להתחסן בגלל גילם צריכים לעקוב אחר הנהלים - הוריהם צריכים לעקוב אחר הנחיות ה- CDC, שילדים לא מחוסנים בגיל מסוים - מעל גיל שנתיים - צריכים ללבוש מסכות", הוא אמר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זו לא הפעם הראשונה שפאוצ'י סותר את עצמו. בתחילת 2020, למשל, פאושי וה-CDC הרפו את השימוש במסכות. פאוצ'י עצמו אף אמר בעבר כי מסכות "אינן יעילות במניעת" קוביד-19 ואמר לציבור להפסיק לקנות אותן כדי שלא יהיה מחסור בהם עבור אנשי מקצוע בתחום הרפואה הזקוקים להם. רבות מהסתירות שלו נחשפו בעקבות הודעות המייל שלו משנת 2020 אשר שוחררו לציבור על רקע בקשת חוק חופש המידע ושעוררו זעזוע עמוק בקרב רבים:

בהערה צדדית, פאוצ'י עצמו היה העובד הפדרלי בעל השכר הגבוה ביותר בממשל הפדרלי האמריקני כולו, וקיבל לפחות 417,608 דולר בשנת 2019.

"זה הפך אותו לא רק לרופא בעל השכר הגבוה ביותר בממשל הפדרלי, אלא לשכר הגבוה ביותר מכל ארבעת מיליון העובדים הפדרליים", דיווח פורבס.

"למעשה, ד"ר פאוצ'י אפילו הרוויח יותר משכר 400,000$ של נשיא ארצות הברית"

."כל נתוני השכר נאספו על ידי OpenTheBooks.com באמצעות בקשות של חוק חופש המידע."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE