הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"התעללות והשפלה שיטתית של בני אדם": האמת על האריס ממשיכה להיחשף, עובדים בקליפורניה מתארים אוירת פחד ואימה
בעקבות התחקיר של פוליטיקה החליטו גם ב"ביזנס אינסיידר" לבדוק את נהלי העבודה עימם הגיעה האריס למשרד סגן הנשיא עתה מתברר כי מדובר בדפוס של התעללות בעובדים והטלת אימה שנמשך שנים רבות לפני כן כבר כששהיתה מהנשים החזקות ביותר בקליפורניה

עתה מתברר כי הדיווחים על סביבת עבודה רעילה במשרד סגן הנשיא קמלה האריס לא החלו היום, ונראה כי עובדים אחרים תיארו חוויות דומות שהחלו לפני יותר מעשור, כך על פי דיווח חדש של הביזנס אינסיידר היוקרתי.

על פי האינסיידר, "בוגרי האריס" שעבדו תחתיה במספר משרדי ממשל בקליפורניה הזדהו עם הדיווח והתחקיר של 'פוליטיקו' מהחודש שעבר שתיאר את משרדה בבית הלבן כ"מבולגן ועם אווירה רעילה המתייחס לאנשים כמו ח&#".

"כל כך הרבה אנשים הזדהו עם זה, או זיהו טיפול שראו או טיפול ששמעו עליו וחוו על בשרם", אמר אחד העובדים לשעבר ל-Business Insider והוסיף כי שלח קישור עם הסיפור לפסיכולוג שלו עם פתק שעליו נכתב : "לעיתים נדירות בחיים אנו מוצדקים בפומבי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Business Insider ציטט ראיונות עם 12 עובדי האריס לשעבר אודות סביבת העבודה בתקופת כהונתה כפרקליטת המחוז של סן פרנסיסקו (משרה שהחזיקה בין השנים 2004 ל 2011). חלק מהעובדים זכרו את האריס כ"בלתי צפויה ולעתים משפילה".

אחד העוזרים לשעבר של האריס תיאר "תחושה של פאראנויה במשרד ההוא, שמעולם לא ידעת מתי היא הולכת לאבד את זה".

הדיווח מביא כמה מקורות שנזכרים בהאריס שהיתה מנתקת את הטלפון בפרצוף למי שלא מביא מידע במהירות, במקרים אחרים היתה מפתיעה עובדים לא מוכנים ומבקשת מהם מידע על דברים שלא הכינו, ונוזפת בהם.

"היא הייתה מעלה את משבצת הזמן הזו כך שתהיה בתוך החלון של 72 השעות בלי חומרים בכוונה", נזכר עוזר לשעבר.

באותה נקודה, האריס היתה מסכימה לקבל תדרוך בכל מקרה, ולאלץ עובדים לתדרך "מישהו שכועס או חושב שנכשלת", או לסרב, ואז להוסיף "הרבה התעללות מילולית על הסיבה שאתה לא מוכן".

כמה בכירים בממשל ביידן ניסו להגן על האריס, כאשר היועץ הבכיר של הבית הלבן סדריק ריצ'מונד שלל את מה שכינה "קמפיין לחישה" נגד סגן-הנשיא.

ימים לאחר חשיפת פוליטיקו, ציטט אקסיוס כמה פקידי הבית הלבן שהשתמשו במילה "s-show" לתיאור משרדה של האריס.

"סגן הנשיא ומשרדה מתמקדים בסדר היום של מינהל ביידן-האריס לבנות כלכלה מהאמצע החוצה, ומלמטה למעלה, ולא מלמעלה למטה", אמרה דוברת האריס סברינה סינג בהודעה ביום רביעי.

במטרה "לוודא ששוויון גזעי הוא הליבה של כל מה שהמינהל עושה, להילחם באיום הקיומי של שינויי האקלים ולהמשיך להגן על העם האמריקני מפני המגפה של קוביד -19".

אבל האם מישהו באמת מאמין להם?.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE