הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגן נשיא פייזר לשעבר טוען - "החיסונים יכולים לשמש לדלול אוכלוסייה" - ראש ה-CDC מזהיר מ-"תופעות לוואי חדשות"
החיסון השלישי בדרך ונראה כי בכירים בעולם הרפואה מביעים חששות על ההשלכות הבריאותיות ואף הפוליטיות במנה השלישית

גורם בכיר בתחום הבריאות ב-CDC מטיל ספק האם זריקות מאיצות נגד Covid-19 של פייזר יובילו לשכיחות גבוהה יותר של תגובות שליליות חמורות.

במהלך שיחת עיתונאים שלשום, הגיב סגן מנהל CDC, ג'יי באטלר, לשאלתו של עיתונאי שתהה לגבי חששות פוטנציאליים בנושא בטיחות בנוגע לחיסון פייזר השלישי.

"אנו מעוניינים מאוד לדעת אם מינון שלישי עשוי להיות קשור בסיכון גבוה יותר לתגובות שליליות, במיוחד לחלק מהתופעות הקשות יותר אם כי נדירות מאוד", הגיב באטלר.

על פי פוקס ניוז, באטלר גם "חזר על נתונים המצביעים על תגובות מקומיות ותופעות לוואי נדירות המתרחשות בתדירות גבוהה יותר לאחר המנה השנייה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיכאל יידון משמאל

ביום שני קיימו אנשי פייזר פגישה וירטואלית עם סוכנויות הבריאות האמריקאיות והציגה נתונים על יעילות זריקת ה-Covid השלישית, שעדיין לא הומלצה על ידי ה-CDC, וטרם קיבלה אישור אישור חירום מה- FDA.

הפגישה באה כאשר ה-FDA ביום שני הוסיף 'הערת ייעוץ' לחיסון Covid של ג'ונסון אנד ג'ונסון המזהיר לגבי תופעת הלוואי האפשרית של מחלת ג'וליאן בר (Guillain-Barré), הפרעה המאופיינת בכך שמערכת החיסון של הגוף תוקפת את עצמה.

זריקות פייזר הבאות באות על רקע הודעת ה-CDC בחודש שעבר לפיה הם קיבלו למעלה מ-1,200 דיווחים על דלקת לב בעקבות חיסוני פייזר או מודרנה.

בינתיים, מדינת ישראל ממשיכה במתן מנה שלישית של החיסון של פייזר למטופלים.

מוקדם יותר השנה, סגן נשיא פייזר לשעבר וקצין המדע הראשי, ד"ר מיכאל יידון, הזהיר כי גרסאות קוביד חדשות וזריקות בוסטר, או "חיסונים משלימים", יכולות לשמש כאמצעי להפחתת אוכלוסייה המונית.

"אני חייב לחזור לסוגיית 'החיסונים TOP-UP (זריקות הגברה) וזה כל הנרטיב שאני חושש שינוצל עבור כוח שאין שני לו עלינו".

"אנא הזהיר כל אדם שלא להתקרב לחיסונים אלה. אין שום צורך בהם".

"מכיוון שאין צורך בהם, ובכל זאת הם מיוצרים בפארמה, והרגולטורים עמדו בצד (ללא בדיקות בטיחות), אני יכול רק להסיק שהם ישמשו למטרות לא ישרות".

"לדוגמא, אם מישהו מעוניין לפגוע או להרוג חלק ניכר מאוכלוסיית העולם בשנים הקרובות, המערכות שיוצבו כרגע יאפשרו זאת".

"זו דעתי השקולה כי יתכן לחלוטין כי הדבר ישמש לדילול אוכלוסייה מסיבי".

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE