הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"משהו מטורף קורה באצטדיון": ארבעה נפצעו באירוע ירי מחוץ למשחק בייסבול בוושינגטון
שחקני הקבוצות והאוהדים נכנסו לבהלה כאשר יריות נשמעו מחוץ למגרש, ונסו על נפשם או ניסו להתחבא מתחת למושבים. "פאניקה קולקטיבית"

כאוס ובהלה פרצו במהלך משחק בייסבול במוצאי שבת בנשיונאל פארק, כאשר השחקנים והאוהדים תפסו מחסה או נסו על נפשם לאחר שארבעה אנשים נורו מחוץ לאצטדיון בוושינגטון הבירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

משטרת וושינגטון פרסמה בטוויטר כי שני אנשים נורו מחוץ למגרש הבייסבול, והוסיפו כי "שני קורבנות נוספים הקשורים לאירוע הזה" אושפזו בבית החולים עם פצעי ירי. עוד מסרו כי לא היה "שום איום", והוסיפו כי המשחק בין הוושינגטון נשיונלס לסן דייגו פדרס הושעה.

בסביבות השעה 21:30, בדיוק כשהשחקנים עזבו את המגרש בסיבוב השישי, נשמעו מספר יריות מחוץ למגרש. "משהו מטורף קורה בנשיונאל פארק", צייץ אחד מעיתונאי הספורט שצפה במשחק.

"כולם חשבו כאילו מכונה כלשהי נפגעה, שיש זיקוקים בחוץ או משהו כזה", אמר אחד האוהדים של הנשיונלס. "היה סוג של פאניקה קולקטיבית באזור הזה של המגרש. כולם אמרו, 'אה, אלו לא היו זיקוקים'", סיפר אוהד אחר.

 

חמש דקות עברו מהרגע שהיריות נשמעו ועד שעובדי האצטדיון התייחסו ברמקולים לאירוע, מה שהוביל ל"כאוס", לדברי אוהדים. "ראיתי את הצוות שם כמו צבאים אל מול פנסים קדמיים של רכב", תיאר ג'יימי ורלה בן ה-31.

"הם לא ידעו מה קורה, הם לא ידעו מה להגיד לנו", אמר ורלה, והוסיף כי הוא ראה הרבה אנשים רצים ומחפשים מחסה או דרך מילוט. "במשך חמש דקות שלמות, איש לא ידע מה קורה". תחילה, הנשיונאלס הודיעו ברמקולים כי אירע אירוע ירי מחוץ לאצטדיון, ובהמשך העלו הודעה על לוח התוצאות וביקשו מהאוהדים להישאר בפנים.

הרבה מהמבלים במקום תיארו פחד ובלבול מוחלט במגרש, כאשר סירנות של ניידות רבות נשמעו, מסוקים חגו מעל המגרש, אוהדים ניסו לתפוס מחסה מתחת למושבים או רצו לעבר היציע. שניים משחקני סן דייגו פדרס, פרננדו טאטיס ג'וניור ומאני מצ'אדו, פתחו את השער אל תוך המגרש עבור האוהדים כדי שיוכלו לרוץ לעבר חדרי ההלבשה ולמצוא מקלט.

 

הייתי בצד הבסיס השלישי, באזור 115, שם זה קרה", סיפר אחד הצופים. "זה היה מטורף, כולם ברחו, לפחות 2,000 או 3,000 איש רצו אל המגרש והיציעים".

כאמור, המשחק הופסק בסיבוב השישי, כאשר סן דייגו הובילה על הנשיונאלס 8-4. הקבוצות הודיעו כי ייערך משחק חדש ביום ראשון אחר הצהריים.

בתקופה האחרונה נרשמה עלייה באירועי הירי באזור האצטדיון, אמר גורם מהמשטרה. ביניהם, נהג אובר שנדחף ונהרג על ידי חשודים בגיל העשרה. כמו כן, בשישי בערב ילדה בת 6 נהרגה מירי בבירה, כאשר חמישה מבוגרים נפצעו באותו האירוע.

 

(צילום: AP)

 

(צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE