הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סערה בלב ארה"ב: בת 12 הגיעה ללדת בבית חולים, בן זוגה נעצר בחשד לאונס
במשטרה סיפרו שהשניים הגיעו לבית החולים "כמו כל בני זוג, התרגשו לקראת הלידה הצפויה". רופאים הזעיקו את המשטרה, שעצרו את החשוד - גבר בן 24; במשטרה מנסים להבין כיצד הילדה הייתה בהריון במשך 9 חודשים מבלי שאיש דיווח על כך

צעיר תושב אוקלהומה נעצר מוקדם יותר החודש וצפוי לעמוד לדין בחשד לאונס, וזאת לאחר שהוא הגיע לבית החולים ביחד עם ילדה בת 12 שהייתה בחודש תשיעי להריון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד שנעצר, חואן מירנדה-חארה (צילום: משטרת טולסה)

 

לפי המשטרה בטולסה, החשוד - חואן מירנדה-חארה בן ה-24 - נכנס לאחד מבתי החולים בעיר ב-14 ביולי ביחד עם הילדה הצעירה, שהייתה על סף לידה.

רופאים שהיו במקום הזעיקו את המשטרה, ושוטרים עצרו את החשוד במקום. במהלך החקירה הראשונית, מירנדה-חארה ניסה לטעון שמדובר בבתו: "הם נכנסו לבית החולים בדיוק כמו כל בני זוג, מתרגשים מהלידה הצפויה", סיפר דני בין מהמשטרה המקומית.

כעת חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין איך מירנדה-חארה והילדה מכירים, ומה בדיוק הקשר שלהם. יתרה מכך, החוקרים מנסים להבין כיצד קרה שהילדה הייתה בהריון במשך 9 חודשים מבלי שאף אחד לא דיווח על כך למשטרה.

 

 

"הרבה אנשים בהלם מזה, אך צריך לתת לחקירה להתנהל כדי שנוכל לספק תשובות לכל השאלות שיש", אמרו במשטרת טולסה.

לעת עתה, מירנדה-חארה מואשם באונס, אך במשטרה לא פוסלים את האפשרות שיואשם בעבירות נוספות כאשר החקירה תסתיים. בכל מקרה, הוא נותר במעצר וישוב לביהמ"ש ב-26 באוגוסט לדיון הראשון בעניינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE