הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בקליפורניה: דייר ירה לעבר גבר ואישה במהלך ניסיון לפרוץ לביתו
במשרד השריף סיפרו כי האיש המבוגר פעל בחוכמה והמתין בתוך הבית, ופתח באש לעבר שני הפורצים כאשר התקרבו לנכס. מותו של הגבר נקבע במקום, והאישה פונתה לבית החולים במצב קשה אך יציב

תושב צפון קליפורניה לא היסס לשלוף אקדח ולירות לעבר שני אנשים שניסו לפרוץ לביתו מוקדם יותר השבוע, כך על פי הודעת רשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר השבוע בגווינדה

 

התקרית התרחשה בשעות הערב המאוחרות של יום שלישי האחרון בעיירה גווינדה (Guinda) - כ-70 ק"מ צפון-מערבית מסקרמנטו. 

בסביבות השעה 9:00 בלילה, בעל הנכס התקשר למשטרה וסיפר כי ירה בשני פורצים שהיו בשטח ביתו. כוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו את שני הפורצים - גבר ואישה - כשהם סובלים מפצעי ירי בפלג גוף עליון.

 

 

על אף הטיפול הרפואי שהוענק לגבר, פרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו כבר בזירת הירי. לעומת זאת, האישה פונתה לבית החולים במצב קשה, ובמשרד השריף סיפרו שלא נשקפת סכנה לחייה.

חקירה העלתה כי בעל הנכס - אדם מבוגר ששמו לא פורסם - שם לב שחלק מכלי העבודה שלא נעלמו בבוקר יום שלישי, דבר שגרם לו לחשוד שפורצים מסתובבים באזור. בשעות הערב הוא הבחין ברכב שנוסע בנכס, וכאשר הם התקרבו לבית הוא פתח באש לעברם.

"הוא לא יצא להתעמת עם החשודים", הסביר גארי הלנבק ממשרד השריף המקומי, "הוא נשאר בבית והמתין שהם יתקרבו אליו. מדובר בכלי נשק שנרכש בהתאם לחוק בקליפורניה".

 

 

שמותיהם של שני הפורצים טרם פורסמו, אך במשרד השריף סיפרו שלשניים יש עבר פלילי עשיר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE