הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ללא חובת חבישת מסיכות ועם שיעור מחוסנים נמוך, נבאדה מתקשה להדוף את זן הדלתא של נגיף הקורונה
הבית הלבן: ״נבאדה - מדינה בסיכון גבוה״. הוואי ושיקגו ממליצות לתושביהן שלא לנסוע ללאס וגאס לפני מנת חיסון שנייה

התפשטות זן הדלתא בנבאדה: מחוז קלארק ונבאדה הם המקומות עם שיעור ההדבקות הגבוה ביותר בנגיף הקורונה, ומופיעים ברשימת ״האזורים האדומים״ של הבית הלבן, על פי דו"ח מעודכן שפורסם בבוקר יום שישי. הדוח מתאר את קלארק קאונטי כ״אזור בסכנה גבוהה״ ו״נקודה חמה מתמשכת״ להפצת הנגיף. נבאדה מתויגת כעת כ״מדינה בסיכון גבוה״. הבית הלבן מפרסם את הדיווחים בימי שלישי ושישי. מאז השבוע שעבר, המקרים בנבאדה עלו ב-23%. שיעור הבדיקות החיוביות במדינה גדל ב-0.4% מאז השבוע שעבר והאשפוזים עלו ב-7%, על פי הדיווח.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נבאדה הוסיפה 1,003 מקרי  קורונה מאומתים חדשים ו-20 מקרי מוות מיום חמישי לשישי, כך עולה מנתונים רשמיים שפורסמו ביום שישי. מספר המאושפזים גדל ב-30 וכעת הם עומדים על 1,001 ברחבי המדינה. דיווח ממשרד הבריאות של נבאדה מראה כי 913 מאותם מקרים מאושרים, ו-88 מהם חשודים בנשיאת הוירוס. מחוז קלארק ממשיך לספק את המספרים הגבוהים יותר, עם כמעט 88% ממקרי הקורונה של נבאדה. תשעה מחוזות מ-17 בסך הכל בנבאדה מסומנים כעת כאזורים בעלי סיכון גבוה להדבקה, כולל מחוז וושאו, אזור המטרו השני בגודלו בנבאדה, לצד רינו וספארקס.

 

נבאדה רשומה בין המדינות עם שיעור ההדבקות הגבוה ביותר מתוך אלה שסובלות כעת מהתפרצות נוספת של הנגיף: אלבמה, ארקנסו, פלורידה, לואיזיאנה, מיסיסיפי, מיזורי, אוקלהומה ויוטה. הדו"ח מציין כי שיעור המקרים המאומתים של נבאדה בשבוע האחרון עמד על 188 מקרים חדשים ל-100,000 איש. כ-40% מתושבי נבאדה מחוסנים בשתי מנות חיסון. מחוז קלארק הוא בעל שיעור המחוסנים הנמוך היותר במדינה: כ-39% מהתושבים מחוסנים. שיעור הבדיקות החיוביות במחוז קלארק עלה ל-14.1% ביום שישי. ביום רביעי נרשמו 28 מקרי מוות ברחבי המדינה, 27 מהם במחוז קלארק - המספר היומי הגבוה ביותר של מקרי מוות מאז ינואר.

על רקע הגידול במקרים המאומתים וללא חובת חבישת מסיכות מקיפה בנבאדה, כמה קהילות ברחבי ארצות הברית, כולל שיקגו והוואי, ממליצות לתושביהן שלא לנסוע ללאס וגאס אם אינם מחוסנים בשתי מנות חיסון. צוותי הסוכנות הפדרלית לניהול חירום (FEMA) נמצאים בשטח, ועוברים מדלת לדלת בלאס וגאס בכדי לסייע במאבק בעלייה בהדבקות. הם חולקים מידע עם התקשורת המקומית על התקדמות קמפיין החיסונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE