הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: נעצר החשוד ששדד את אותה החנות ארבע פעמים שונות ונמלט
החשוד בן ה-21 איים על המוכרים באקדח, תער ובקבוקים שבורים. החוקים כינו את התיק ״שוד בלי בולשיט״, בשל יחסו האדיש של החשוד לפשעים

לאס וגאס: צעיר שעמד מאחורי סדרת מעשי שוד באותה חנות נוחות – והשתמש במהלך התקריות  באקדח, תער גילוח ובקבוק שבור – נעצר בתום מבצע חיפוש, כך נמסר ממשטרת נבאדה. בראדלי סמית׳ בן ה-21, מואשם ששדד את אותה החנות ארבע פעמים בין ה-17 ביוני ל-3 ביולי, כך פירטה המשטרה בדו"ח מעצר. החנות נמצאת בסמוך לצומת שדרות דקאטור ושדרת עדנה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בן ה-21 בראדלי סמית׳

 

על פי דו"ח מעצר, חוקרי המטרו כינו את התיק ״שוד בלי בולשיט״, בשל יחסו האדיש של החשוד למעשי השוד.

במקרה הראשון, אדם שזוהה מאוחר יותר כסמית׳, נכנס לחנות בסביבות השעה 04:30 עם גבר אחר. סמית׳ מואשם כי הלך מאחורי הדלפק ואמר לפקיד, "בוא הנה ותן לי את כל הכסף עכשיו," תוך שהוא מאיים עליו באקדח, על פי המשטרה. מאוחר יותר אמר הפקיד למשטרה ששני הגברים הם לקוחות מוכרים של החנות. התיעוד של מצלמות האבטחה הראה את שני הגברים בחנות שעות ספורות קודם לכן.

ב-1 ביולי, המשטרה טוענת כי סמית׳ שדד את חנות המשקאות האלכוהוליים, אך לא דווח על איום, כך נכתב בדו"ח. ב-2 ביולי, סמית׳ מואשם כי איים על הפקיד בסכין גילוח. הפקיד אמר למשטרה שהוא זיהה את השודד מהתקריות הקודמות. ב-3 ביולי, המשטרה מסרה כי סמית׳ חזר לחנות, תוך שהוא מאיים על הפקיד בבקבוק שבור. ביום רביעי, קצין המטרו זיהה את סמית בעזרת עובדים במתחם דירות, נכתב בדו"ח.

לאחר קבלת צו חיפוש, המשטרה הודיעה כי מצאה בדירתו של סמית׳ כלי נשק וכן בגדים דומים לאלה שתועדו במצלמות האבטחה. סמית נמצא תחת מעקב ביוטה, אך לא הוצא צו פעיל למעצרו, אמרו במשטרה. הוא עומד בפני אישומים של פריצה, שוד באמצעות שימוש בנשק קטלני וקשירת קשר לביצוע שוד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE