הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התייר האירופאי יצטרך להמתין: המגבלות על כניסת אזרחים זרים לארה"ב לא יבוטלו
דווקא לאחר שאנשי הממשל בחנו את הנושא לעומק בעקבות פגישת ביידן-מרקל מוקדם יותר החודש, נדמה שהזינוק בתחלואת הקורונה - ובפרט של הווריאנט 'דלתא' - מונעים את הסרת המגבלה האוסרת על כניסת זרים מעשרות מדינות בעולם

הממשל הפדרלי אינו מתכוון לבטל את המגבלה האוסרת על כניסת אזרחים מעשרות מדינות לארה"ב, וזאת על רקע המשך התפשטות הווריאנט 'דלתא', כך על פי גורם בבית הלבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, רבים ציפו שהמגבלה הנ"ל תבוטל, בייחוד לאחר פגישתם של הנשיא ביידן וקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, מוקדם יותר החודש, במהלכה ביידן רמז שהממשל "בוחן את האפשרויות".

מדובר בחלק מצו מנהלי שעליו חתם הנשיא לשעבר טראמפ (ביידן האריך את המדיניות עם כניסתו לבית הלבן מוקדם יותר השנה). חשוב לציין כי מדובר באיסור שחל על עשרות מדינות, ביניהן סין, בריטניה, אירלנד, ברזיל וכל מדינות אזור שנגן (כל מדינות האיחוד האירופי).

לפי הדיווחים בסוכנות הידיעות AP, בממשל הפדרלי מבינים את החשיבות בחידוש הטיסות, בפרט בכל הנוגע להשפעה החיובית על תעשיית התיירות האמריקאית. עם זאת, העלייה שנרשמת בשבועות האחרונים בתחלואת הקורונה גורמת לאנשי הממשל שלא לבטל את המדיניות -לפחות לא בשלב זה.

למעשה, גם באירופה וגם בארה"ב רשויות הבריאות מתמודדות עם התפרצות של הווריאנט 'דלתא', שאותר לראשונה בהודו. בעקבות זאת, בשבוע שעבר בריטניה הוכנסה לרשימת המדינות שהנסיעה אליהן אינה מומלצת (המלצה שפורסמה ע"י המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, או CDC).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE