הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנחה בכיר בפוקס-ניוז: "בן אנד ג'ריס העליבו דמוקרטיה נהדרת, עשו צעד שפל והצטרפו לסוציאליסטים במלחמתם נגד ישראל"
המנחה הותיק והמוערך סטיוארנט וארני יצא במתקפה חזיתית נגד ענקית הגלידה והודיע - "אני לא קונה יותר את המוצרים שלכם"

מנחה "פוקס ביזנס", סטיוארט וארני, הגיב לחברת הגלידה בן אנד ג'ריס שהכריזה על חרם נגד ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.

כידוע, בהודעת החרם הצהירה החברה כי "אנו מאמינים שזה לא עולה בקנה אחד עם הערכים ש גלידת בן אנד ג'ריס להימכר בשטח הפלסטיני הכבוש (OPT)".

וארני הטיח קשות כנגד החלטת החברה וכינה אותה "צעד שפל". הוא שאל מדוע חברת הגלידה תצטרף לסוציאליסטים ב"מלחמתם הכלכלית בישראל"?.

"איזו זריקה זולה," הכריז ורני.

"בן וג'ריס לא רוצים שהגלידה שלה תימכר בחלקים מסוימים בישראל, בגדה המערבית ובעזה. הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. המדינה היחידה שנהנית משלטון החוק, בת ברית של ארצות הברית מזה עשרות שנים, והסוציאליסטים המיליוניונרים הללו מוורמונט יחרימו?. הצהרתם אומרת כי מכירת גלידה שם היא, ציטוט, 'לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו.' אני תוהה אם הם ימשיכו למכור בהונג קונג עכשיו, לאחר שהקומוניסטים הסיניים ריסקו את חירויותיה? או רוסיה? מיאנמר? או כל מדינה אחרת המפרגנת בזכויות אדם באופן בוטה. לא, הם פשוט הולכים אחרי ישראל".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנחה רשת פוקס ביזנס סטיוארט וארני

וארני המשיך, "בן אנד ג'ריס הודיעו על החרם שלהם מיד לאחר שחברת הקונגרס ראשידה טלאיב תקפה את ישראל באכזריות. היא אמרה שהם מפציצים פלסטינים בזמן שהם ישנים. בן כהן וג'רי גרינפילד הם מייסדי בן וג'רי. האם הם מבצעים את הצעתם של ה-Squad ושל חבריהם הסוציאליסטים מוורמונט, הסנטור ברני סנדרס? זה בטוח נראה ככה. שוב השמאל הקיצוני הביך את ארצנו. בחורי גלידה קופצים לכותרות במחווה זולה שמבטיחה יותר חלוקה בין אנשים, יותר עוינות. אתה עשוי לחשוב שמדובר בבעיה מינורית. זה לא. הסוציאליסטים נקלעים למלחמה כלכלית בישראל. אני מקווה שהם יפסידו. אני מקווה שבן אנד ג'ריס מפסידים".

"אני לא צופה באולימפיאדה אם אני רואה את הספורטאים שלנו מעליבים את המדינה שלנו, ואני לא קונה את הגלידה של בן וג'ריס כשהם מעליבים דמוקרטיה נהדרת", סיכם ורני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE