הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: הרוגה ופצוע אנוש באירוע ירי בהקרנת סרט האימה "הטיהור לנצח"
חקירה נפתחה על מנת להבין את נסיבות האירוע, בו נורתה למוות צעירה בת 18 וגבר בן 19 נפצע אנושות. המשטרה בוחנת את האפשרות כי מדובר ברצח והתאבדות

צעירה כבת 18 נורתה למוות, וגבר נוסף נפצע אנוש, באירוע ירי בבית קולנוע בקליפורניה, במהלך הקרנה של "הטיהור לנצח", סרט אימה על אמריקה דיסטופית שבה הרצח חוקי ליום אחד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת אירוע הירי, העיר קורונה, קליפורניה

 

הירי אירע, כאמור, בבית הקולנוע "אדוארדס" בסביבות השעה 23:45. כוחות ביטחון שהוזעקו למקום מצאו את גופתה של הצעירה, שזוהתה כריילי גודריץ', ואת אנתוני בראחס בן ה-19, שהועבר לבית חולים כשהוא נמצא בסכנת חיים ממשית. המשטרה מסרה כי טרם בוצעו מעצרים, וכי הבלשים פועלים לאיתור "האחראים לפשע הנורא הזה".

ההרוגה והפצוע, שניהם תושבי העיר קורונה, הגיעו להקרנה שהחלה בשעה 21:35, אליה נמכרו רק שישה כרטיסים. בתום הסרט, העובדים נכנסו לאולם כדי לנקות אותו – אז גילו את קורבנות הירי, סיפר מפקד משטרת קורונה, טוביאס קורובקאליס, לרשת קיי.טי.אל.איי.

החוקרים מנסים להבין אם היורה ברח מהתיאטרון, וגם מעלים את האפשרות כי שתי הקרובנות אחראים לירי כחלק מהתאבדות או רצח. כמו כן, המשטרה בוחנת האם התוכן האלים בסרט היה קשור לתקיפה.

גורמי אכיפת החוק ערכו חיפוש מקיף בבית הקולנוע, אשר הוביל למציאת מספר עדויות וראיות – אך הנשק איתו בוצע הירי לא אותר. קורובקאליס הוסיף כי החוקים עוקבים אחד פיסות המידע, וכי הוא מקווה שאחד העדים יוכל "למלא את החסר".

"אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה שם", אמר קורובקאליס. "אנחנו עדיין עוקבים צעד אחר צעד, עוברים על כל מושב, כל חלק באותו קולנוע כדי למצוא כל סוג של ראיה, ובו זמנית מבקשים את עזרת הציבור".

 

בית הקולנוע בו אירע הירי, העיר קורונה, קליפורניה

 

בת דודה של גודריץ', אשלי קול, סיפרה כי משפחתה הרוסה. "אני מכירה את בת דודתי, והיא אדם טוב עם לב טוב, ומעולם לא ציפיתי שדבר כזה יקרה. אני רוצה שכולם יזכרו אותה כמי שהיא הייתה, אותה בחורה צעירה ומוארת, שכל החיים היו לפניה". כמו כן, קול דחקה במי שהרג את גודריץ' להסגיר את עצמו ולהבין ש"מה שהם עשו השפיע על הרבה אנשים".

גלוריה ג'ניפר קסטרו סיפרה שהיא הגיע לצפות בסרט עם המשפחה שלה, ובחלק האחרון ההקרנה הופסקה בפתאומיות. "הם אמרו לנו לעזוב. אמרו שהיה מצב חירום, ושצריך לצאת מהר", תיארה. "זה די מפחיד, העבודה שלא ידענו שקורה משהו. פשוט מפחיד".

דובר חברת 'ריגל', אשר מפעילה את רשת בתי הקולנוע 'אדוארדס', מסר בהצהרה כי החברה עובדת עם רשויות החוק במסגרת החקירה. "הדאגה העיקרית שלנו היא לבטיחות וביטחון האורחים והצוותים שלנו", נכתב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE