הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית ניו יורק: "נגמר שלב הבחירה בחיסונים, היינו נחמדים מספיק"
לראש העיר השנוי במחלוקת נמאס מהעובדה שרבים מהעובדים בעיר אינם מחוסנים, עתה הוא מתכוון "לטפס על הסולם" בלשונו ולהעלות מדרגה בכל הנוגע למשטר החיסונים בעיר - "לא יכולנו להיות יותר חומלים, בדיקות חינם בכל מקום, תמריצים, חיבוק חם, שלב ההתנדבות נגמר"

ראש עיריית ניו יורק הכריז אמש ברשת MSNBC כי שלב "ההתנדבות נגמר" בכל הנוגע לנתינת חיסוני קוביד-19 לעובדי העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש עיריית ניו יורק ביל דה-בלאזיו, "תם שלב ההתנדבות" (צילום: MSNBC)

כשנשאל ביום שלישי בתוכנית הבוקר של ג'ו סקרבורו אם הוא יחייב בקרוב את כל עובדי העיר לקבל חיסון, דה-בלאזיו השיב בחיוב וכי כל כוח העבודה העירוני יאלץ לעשות זאת.

"כן אנו מטפסים בסולם. אני לא עונה עדיין 'כן' לשאלתך", הוא אמר, "אך אם זה לא מספיק, אני חושב שעלינו להיות מוכנים לטפס בסולם עוד למעלה, עלינו להפעיל לחץ על הסיטואציה".

"עלינו לנער אנשים לנקודה שבה יבינו 'בואו, ניסינו התנדבות', לא יכולנו להיות יותר חומלים, בדיקות חינם בכל מקום, תמריצים, חיבוק חם, שלב ההתנדבות נגמר".

אנו יכולים להמשיך לעשות את הדברים האלה, אני לא אומר לסגור את זה, אני אומר שהתנדבות לבדה לא תעבוד, הגיע הזמן למנדטים, מכיוון שזו הדבר היחידה להגן על אנשינו".

הדברים באים יום אחרי שראש עיריית ניו יורק הצהיר כי כל עובדי מערכת הבריאות הציבורית בעיר חייבים לקבל את הניסוי או לעבור בדיקות COVID שבועיות.

"זה אומר שאנשים שעובדים במשרדים ואנשים שעובדים בקו החזית. כולם", הוא הוסיף ברמת העובדים. .

88% לא
12% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE