הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי קליפורניה מתבקשים להיערך: גל חום בדרך למדינה, חשש לשריפות והפסקות חשמל
 הגוף שאחראי על שיתוף הפעולה בין חברות החשמל השונות במדינה המוזהבת פרסם הודעה לפיה תושבים מתבקשים לצמצם את צריכת החשמל בין השעות 4:00 אחה"צ ל-9:00 בערב

תושבי קליפורניה מתבקשים לצמצם את צריכת החשמל ככל הניתן במהלך היום (רביעי), וזאת על רקע החשש שהטמפרטורה הגבוהה תוביל לניתוקי חשמל ושריפות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

ההודעה פורסמה ע"י הגוף שאחראי על שיתוף הפעולה בין חברות החשמל השונות בקליפורניה (California Independent System Operator, או CAISO), שאנשיו ביקשו מתושבי המדינה המוזהבת לצמצם את צריכת החשמל בין השעות 4:00 אחה"צ ל-9:00 בערב.

מדובר במה שמכונה "Flex Alert" - הודעה שנמסרת לתושבים כאשר קיים חשש שהביקוש לחשמל עלול לעלות על ההיצע (בדרך כלל במהלך גלי חום קיצוניים במיוחד). 

"מדובר בשעות שבהן קיים עומס עצום על מערכת החשמל ברחבי המדינה, שכן הביקוש עולה לצד הירידה בתפוקת האנרגיה הסולארית", הסבירו ב-CAISO.

כדי להיערך בצורה הטובה ביותר, ב-CAISO ממליצים להשתמש במכשירי חשמל גדולים (למשל, מכונת כביסה או מדיח כלים) לפני השעה 4:00 או אחרי השעה 9:00. כמו כן, מומלץ לקרר את הבתים ל-72 מעלות פרנהייט (כ-22 מעלות צלזיוס) עד השעה 4:00, ולאחר מכן להעלות את הטמפרטורה ל-78 מעלות פרנהייט, או לחילופין להשתמש במאווררים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE