הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לפרק את אמריקה לחתיכות": סורוס נותן עוד מיליון דולרים לארגון קיצוני הדוחף לביטול המשטרה
מצד אחד הוא מממן פרקליטי מדינה שעברו חניכה בעמותת 'קרן החברה הפתוחה', ומאידך מממן ארגונים שקוראים לבטל את המשטרה שאמורה להיות תחת הפרקליטים, אין ספק לג'ורג' סורוס יש אינטרס במיטוט משטר החוק והסדר של אמריקה

המיליארדר ג'ורג 'סורוס הפנה מיליון דולר לקבוצת שמאל שמבקשת לקצץ במימון מחלקות המשטרה ברחבי הארץ, ולבטלן כליל, כך עולה מהרישומים הפדרליים.

סורוס שלח את הכספים ל-Color of Change PAC ב-14 במאי, כך דיווח הוושינגטון Free Beacon ב-22 ביולי, בהתייחס לרשומות ועדת הבחירות הפדרלית (FEC).

התרומה הייתה התרומה הפוליטית הגדולה ביותר שהעניק סורוס במהלך מחזור הבחירות של 2021.

הארגון לו תרם כסף מתאר עצמו כקבוצת צדק גזעית, וקורא לעתים קרובות לבטל את המשטרה ברחבי ארצות הברית, כולל הובלת קמפיין מקוון לקיצוץ המימון לשוטרים בעקבות מותם של ג'ורג' פלויד ובריאנה טיילור.

באתר הקבוצה נכתב: "לנקוט בפעולה: להפחית את המשטרה ולהשקיע בקהילות עכשיו" ו"להשקיע בקהילות שחורות ...להפיל את המשטרה".

"ההרג של ג'ורג 'פלויד ובריאנה טיילור וכל כך הרבה יותר בידי אלימות משטרתית הותיר את כולנו זועמים, אבל התנועה שלנו חזקה מתמיד", נכתב בעצומה שהופצה בשנה שעברה.

"כעת עלינו לתת להם דין וחשבון, לדחוף לשינויים מערכתיים נוספים, ולא לאבד את המומנטום הדרוש כדי לשנות את מוסד השיטור לנצח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המיליארדר היהודי הונגרי ג'ורג' סורוס

כאשר מועצת העיר מיניאפוליס שקלה בקיץ שעבר לפרק את משטרתה על רקע הפגנות והתפרעויות של Black Lives Matter, פרסמו ראשי הארגון הודעה התומכת במהלך.

"המשטרה היא מוסד אלים שחייב להסתיים", אמר אז אחד מראשי הארגון ראשאד רובינסון.

"אנו מדמיינים מדינה שבה יש מספיק כסף לחינוך ילדינו, לטפל בחולים שלנו ולהאכיל את מי שאינו יציב מבחינה כלכלית. הפלת המשטרה מאפשרת את החזון הזה".

"אנחנו אומרים שאנחנו צריכים להשקיע בקהילות שלנו ובדברים ששומרים על הקהילות שלנו באמת", אמר מלאכי רובינסון, מנהל הקמפיין, בראיון ל"ברוקלין רידר".

"התנועה הזו דורשת חזון חדש של ביטחון הציבור, אנחנו אומרים לא עוד משטרה ולא עוד כליאה המונית".

בשנת 2019, זרוע הגיוס הוותיקה של סורוס, קרן החברה הפתוחה, סיפקה יותר ממיליון דולר בכמה תרומות, על פי אתר הקרן לאותה עמותה.

מאז הקיץ שעבר, פשע אלים כולל מקרי רצח, אונס ושוד זינק במספר ערים מרכזיות, מה שהוביל לכמה פוליטיקאים שתמכו בעבר בתנועת BLM לנסות להתרחק ממנה בפומבי.

נראה שדעת הקהל נגד מהלכי ביטול משטרה ורק 18 אחוז מהנשאלים תומכים בביטולה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE