הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרשויות בפלורידה הזדעזעו: ילדה אוטיסטית הוחזקה בכלוב מעץ ומתכת
בדוח המעצר של מליסה דוס בת ה-43, האחראית על הילדה, תוארו תנאים מחפירים בתוך הבית, כאשר אשפה מכסה את הרצפה, הרבה חרקים ו"ריח חזק של שתן וצואה"

אישה מפלורידה נעצרה לאחר שבפשיטה על ביתה נמצא כי היא החזיקה, על פי החשד, ילדה אוטיסטית שנמצאת תחת השגחתה בתוך כלוב העשוי מעץ ומתכת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מליסה דוס 

 

בסוף השבוע האחרון, מוקד המשטרה קיבל דיווח על ילדה צעירה שטיפסה מעל גדר של בית פרטי בפאלם ביי, ונכנסה למרפסת הבית. שוטרים שהגיעו לזירה, מצאו את ילדה עם מוגבלות משוטטת בחצר הבית.

למרות הקושי לתקשר עמה, הילדה הצליחה להוביל את השוטרים בחזרה לביתה. כשהגיעו לשם, מליסה דוס בת ה-43, האחראית על הילדה, סירבה להכניס את השוטרים פנימה, וטענה שהילדה ברחה מהבית מבלי שהיא ידעה.

השוטרים דיווחו על כך לרשויות, שהגיעו ביום למחרת והצליחו להיכנס לבית, שם, בחדר השינה, נמצא כלוב העשוי מעץ ומתכת, כאשר בפנים יש כרית ושמיכה. דוס אמרה לגורמים כי היא סגרה את הילדה האוטיסטית בכלוב כל לילה, וזאת למען ביטחונה כדי שלא תברח ממנה. לדברי המשטרה, דוס חלקה את מיטתה עם ילד נוסף.

דוס נעצרה בערבות של 20 אלף דולר, והואשמה בשלושה סעיפים של הזנחת ילדים ללא נזקי גוף והתעללות חמורה בנסיבות מחמירות.

בדוח המעצר, שוטרי פאלם ביי דיווחו על תנאים מחפירים בתוך הבית, אשפה שמכסה את הרצפה והרבה חרקים, כמו עכבישים וזבובים, כמו גם "ריח חזק של צואה ושתן". הם ציינו כי חלקים מהגג הינם הרוסים, וכי הבית מלא בעובש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE