הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחה למשפחת המלוכה חושף: ״מייגן מצפה להתנצלות״
כמעט חצי שנה חלפה מאז הראיון המתוקשר של הנסיך הארי ואשתו, מייגן מרקל. כעת, מסתבר כי הדוכסית לשעבר כלל לא התכוונה לגרום לסערה ולהכעיס את משפחת המלוכה, ויותר מכך, היא אף ציפתה להתנצלות רשמית

כזכור, בחודש מרץ האחרון, מיליוני אנשים צפו בראיון התקשורתי של הנסיך הארי ומייגן מרקל עם אופרה ווינפרי. מאז, נראה שהרוחות מסרבות להירגע, ולמעשה, מהיום בו החליט הזוג המלכותי לפרוש מבית המלוכה ולעזוב את הארמון. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון, דיברו הארי ומייגן על סוגיות רגישות במיוחד, אשר כללו התנהגות בלתי הולמת מצד המשפחה של הארי ואף הערות גזעניות. לאחרונה, חשף מומחה למשפחת המלוכה כי המטרה של הארי ומייגן כלל לא הייתה להכעיס או לעורר סערה, אלא דווקא לנסות ולהשיג מעט חמלה. 

כזכור, הדוכסית לשעבר שיתפה במהלך הראיון כי במשך שנים סבלה מדיכאון והתמודדה עם מחשבות אובדניות, זאת לאחר שבארמון דאגו כי בנה של מרקל יוולד עם צבע עור כהה. אותן טענות של מייגן הצליחו לעורר סערה גדולה באנגליה, ואף בכל רחבי העולם. 

טום קווין, מומחה למשפחת המלוכה ומי שכתב את הביוגרפיה של הארי ומייגן, חשף כי מייגן ציפתה במשך חודשים ארוכים להתנצלות מצד משפחת המלוכה. ״אני מאמין שמייגן קיוותה לקבל בסופו של יום פשוט התנצלות״, סיפר. 

עוד הוסיף ואמר שהוא חושב כי מייגן קיוותה לקבל שיחת טלפון, מתוך כוונה ליישר את ההדורים, ולדבר על הדברים באופן בוגר וכנה. ״מייגן הייתה מזועזעת ופגועה מהתגובה של בית המלוכה. הם ללא ספק לא הגיבו כפי שהייתה רוצה״, סיכם. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE