הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סימון ביילס? הכירו את הכוכבת החדשה של אמריקה - סוני לי
היא קטפה את הזהב והפיחה תקווה בנבחרת שאיבדה את הכוכבת הגדולה שלה, האם לנבחרת ההתעמלות האמריקאית יש סמל חדש וכוכבת לאולימפיאדת 2024 ?

לאמריקה יש כוכבת חדשה.

 עקב נסיגתה של סימון ביילס חברת נבחרת ההתעמלות האמריקאית סוני לי תפסה את מדליית הזהב האולימפית בטוקיו והמשיכה את השליטה האמריקאית בתחרות האינדיבידואלית.

 כשביילס יושבת ביציע לאחר שנשרה מהקבוצה ותחרויות אישיות מסיבות של בריאות הנפש, לי בת ה -18 הפכה לאמריקאית החמישית ברציפות שזכתה בקטגוריית התעמלות במשחקי הקיץ.

 לי, שאביה ג'ון שותק מנפילת עץ בשנת 2019 תוך שהוא עוזר לחבר, כבר היה באולימפיאדה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סוני לי, תקווה של אמריקה כולה על כתפיה (צילום: ניו יורק פוסט)

 רבקה אנדראדה הברזילאית יצאה מהתחום של התרגיל פעמיים בתרגיל הרצפה עם סיכוי להתעלות על לי, אך היא עדיין הפכה למתעמלת הראשונה בתולדות מדינתה שזכתה במדליה בתחרות הרצפה.

אנג'לינה מלניקובה מרוסיה תפסה את הארד.

המחליפה של ביילס, ג'ייד קארי, סיימה במקום השמיני.

נבחרת ארה"ב זכתה בארבעת הזהבים האולימפיים הקודמים באירוע קרב-רב בנות שכזה: ביילס (2016 בריו דה ז'ניירו), גבי דאגלס (2012 בלונדון), נסטיה לוקין (2008 בבייג'ינג) וקארלי פטרסון (2004 באתונה).

 

(המותג הבא של ספורט ההתעמלות באמריקה? צילום: ניו יורק פוסט) 

הנערה הצעירה בת ה-18 נמצאת עם כל העתיד לפניה ולאחר הפיאסקו של ביילס וכישלון הנבחרת האמריקאית להבטיח זהב קבוצתי נראה שילידת מיניסוטה תהפוך לתקווה הבאה של עולם ההתעמלות האמריקאי ואולי תחליף את ביילס כסמל אולימפי לאומי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE