הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: כדורסלן מה-NBA נעצר ואושפז בעקבות תקרית אלימה עם המשטרה
דיווח על אלימות במשפחה בבית בוודלנד הילס התקבל במשטרה בלילה שבין שלישי לרביעי, וכאשר השוטרים הגיעו למקום הם מצאו את סנטר הניו אורלינס פליקנס בחצר. כאשר ניסה להיכנס לבית בכוח הוא נורה באקדח טייזר ונפצע; שוטר נפצע אף הוא במהלך התקרית

ג'קסון הייז, כדורסלן מקצועי המשחק בקבוצת ניו אורלינס פליקנס מליגת האן. בי. איי., נעצר מוקדם יותר השבוע בשכונת וודלנד הילס שבוואלי לוס אנג'לס, וזאת לאחר שהתנגד באלימות להוראות השוטרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'קסון הייז (משמאל) במדי קבוצתו הניו אורלינס פליקנס (צילום: Getty Images)

 

התקרית אירעה בסביבות השעה 3:00 בלילה שבין שלישי לרביעי, כאשר שוטרים משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לבית בפינת השדרות ונטורה ופלברוק, בעקבות הדיווחים על אלימות במשפחה.

עם הגעתם לבית, השוטרים מצאו את הייז בן ה-21 בחצר הקדמית. הם הסבירו לו שעליהם לדבר עם הקורבן, ככל הנראה בת זוגו, והם הורו לכדורסלן להישאר בחצר.

לפי המשטרה, חרף ההוראה להישאר בבית ולמרות שהשוטרים חסמו בגופם את הכניסה למקום, הייז ניסה להיכנס לבית מספר פעמים. השוטרים שהיו במקום הזעיקו כוחות נוספים, ואף ניסו לאזוק את הייז.

 

 

בשלב זה, הכדורסלן החל להתנגד למעצר ודחף לפחות שוטר אחד לעבר הקיר: "כאשר זה קרה, השוטרים נאלצו להשתמש בכוח פיזי כדי להוריד את הייז לקרקע", אמרו במשטרה והוסיפו שהוא המשיך להתנגד גם לאחר מכן.

המאבק עם הכדורסלן, שגובהו 2.11 מטר, נמשך קרוב לשלוש דקות, ובסופו של דבר השוטרים נאלצו לירות בו עם אקדח טייזר.

הייז פונה לבית החולים כדי לעבור מספר בדיקות, ולאחר מכן הועבר לכלא המחוזי בשכונת ואן-נייס באשמה של התנגדות אלימה למעצר. הוא מאז הספיק להשתחרר מהכלא לאחר ששילם דמי ערבות בגובה 25 אלף דולר. כמו כן, אחד השוטרים שהוזעקו לבית נפצע בתקרית ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים.

החקירה נמשכת, ובמשטרה סיפרו שהאישה שדיווחה על אלימות במשפחה סירבה לשתף פעולה עם הבלשים. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE