הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה גרם לאוטובוס בברונקס לסטות ממסלולו ולסכן את חייהם של 13 בני אדם?
סרטון אבטחה חושף את הרגעים הדרמטיים. משטרת ניו יורק פתחה בחקירה. אדם אחד נפצע קשה

ניו יורק: יותר מעשרה אנשים נפצעו ביום חמישי לאחר שאוטובוס התנגש בעמוs בתחנת הרכבת התחתית בשכונת ברונקס.

התאונה הדרמטית אירעה בסביבות השעה 11 בבוקר בתחנת וודלנד בשדרות ג'רום. בסרטון מזירת האירוע נראות שתי מכוניות - אחת בנתיב הפנימי ואחת בנתיב החיצוני. אפשר לראות את המכונית בנתיב החיצוני חותכת בין הנתיבים, ומעיפה את המכונית השנייה לנתיב של אוטובוס מתקרב. האוטובוס נוטה הצידה ומתנגש ישירות בעמוד תמיכה של הרכבת התחתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה בברונקס, ניו יורק

התקשורת המקומית בניו יורק מדווחת כי האוטובוס היה אוטובוס של ביליין ממחוז ווסטצ'סטר. מלשכת מחוז ווסטצ'סטר נמסר כי באוטובוס היו 13 נוסעים, שסבלו בעקבות התאונה מפציעות שאינן מסכנות חיים. נהג הרכב בנתיב החיצוני אמר כי הוא לא ראה את המכונית השנייה בעת שחצה את הנתיבים. המשטרה מסרה ל"ניו יורק דיילי ניוז" כי גבר בן 69 פונה לבית החולים ג'ייקובי במצב קשה.

לא פורסמו פרטים נוספים.

בחודש הקודם בניו יורק: שני בני אדם נהרגו ולפחות 30 אחרים נפצעו מירי המוני בלילה אחד בשלוש מדינות שונות, תקריות שהגבירו את החשש כי העלייה בשימוש אלים בנשק חם בארה"ב עשויה להימשך גם בקיץ, מכיוון שההגבלות של נגיף הקורונה הולכות ומתמעטות. התקריות התרחשו בבירת טקסס, אוסטין, בשיקגו, ובסוואנה, ג'ורג'יה.

ההתקפות מגיעות על רקע הקלה במגבלות הקורונה, בחלקים גדולים מארצות הברית, כולל בשיקגו, שהסירה מגבלות רבות ביום שישי. רבים קיוו כי העלייה בתקריות הירי ובמקרי הרצח בארה"ב בשנה שעברה היא סטייה שנגרמה בגלל לחץ הקשור למגיפה, בנוסף לעלייה באחוזי בעלי  הנשקים והוויכוח המתמשך בארה״ב על אלימות משטרתית. אך המספרים הנוכחיים עדיין גבוהים מאלה שלפני המגיפה, כולל בערים שסירבו לקצץ בהוצאות המשטרה בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד, ואלה שביצעו קיצוצים צנועים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE