הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעד המפתיע של ארמון המלוכה כלפי בתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל
כמעט חודשיים חלפו מאז הביאו הזוג המלכותי לעולם את בתם השניה, ליליבת דיאנה. כעת מסתבר כי בארמון לא הכניסו את התינוקת החדשה לסדר הירושה לכתר הבריטי, צעד שהצליח לעורר סערה לא קטנה באנגליה וברחבי הרשת

שבעה שבועות חלפו מאז הפכו הנסיך הארי ומייגן מרקל להורים לשניים. כזכור, הדוכסית לשעבר ילדה את בתה בבית החולים בלוס אנג׳לס, וחזרה לאחר מספר ימים הביתה עם הבייבי החדשה. כעת נחשף כי בית המלוכה לא בדיוק ממהר להכניס את ליליבת דיאנה לסדר הירושה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפני מספר ימים התפרסם באופן רשמי כי על אף שעברו כמעט חודשיים מלידתה של ליליבת דיאנה, היא טרם נכנסה לסדר הירושה לכס המלכותי. מדובר על נתון די מפתיע בהתחשב בעובדה כי בדרך כלל מדובר על הליך בירוקרטי שמתרחש זמן קצר לאחר לידת הירוש או היורשת. 

כך למשל אחיה של התינוקת, ארצ׳י, נוסף לרשימה המדוברת 15 ימים בלבד לאחר שנולד, ואילו לואי, בנם של הנסיך וויליאם וקייט, נכנס לרשימה לאחר 12 ימים בלבד. הפרסום הצליח לעורר סערה ברחבי הרשת, ולא מעט שמועות בנושא החלו לצוץ בקרב עוקבים ומעריצים. 

אחת הספקולציות המרכזיות טוענות כי הסיבה היא המהלכים האחרונים של הזוג המלכותי, בדגש על ספר הביוגרפיה אותו כותב הנסיך הארי בימים אלה, אשר עתיד לעסוק בעזיבתו של בית המלוכה. בינתיים, בית המלוכה טרם הגיב לנושא, אך מקורבים לזוג המלכותי מספרים כי הארי ומייגן לא מרוצים מהתנהלות הארמון. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE