הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבדה: עם שיעור מחוסנים נמוך, זן הדלתא ממשיך להכות בלאס וגאס
12 מתוך 17 המחוזות של נבדה מסומנים כבעלי סיכון גבוה להדבקה, על פי הבית הלבן. 24 מתוך 26 מקרי המוות החדשים של נבדה הם ממחוז קלארק

נבדה דיווחה על 26 מקרי מוות מנגיף הקורונה ועל 1,345 מקרים מאומתים חדשים בנתונים שפורסמו היום. ובעוד שמספר המאושפזים ירד ביום רביעי, איגוד בתי החולים בנבדה (NHA) מעריך כי מספרם יגדל ביותר מ -250 בשבועיים וחצי הקרובים, וישפיע על כ-1,400 חולים בשבוע השני של אוגוסט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז חיסונים נגד נגיף הקורונה בלאס וגאס, נבדה

 

שיעור החיוביות במבחני נבדה עומד כעת על 14.3% לעומת 14.0% - ובעקבות שיעורו המתגבר בהתמדה של מחוז קלארק של 15.5%.

מחוז קלארק ממשיך לספק את המספרים הגבוהים יותר, עם כ -89% ממקרי הקורונה בנבדה. 12 מתוך 17 המחוזות של נבדה מסומנים כבעלי סיכון גבוה להדבקה. 24 מתוך 26 מקרי המוות החדשים של נבדה הם ממחוז קלארק.

בינתיים, מושל פלורידה, רון דסאנטיס, הודיע היום ​​כי יחתום על צו מנהלי שימנע את מחוזות בתי הספר במדינה לצוות על חבישת מסכות לתלמידים, מה שישאיר את ההחלטה בידי ההורים.  דסאנטיס אמר את הדברים ביום שישי במסיבת עיתונאים בקייפ קורל.

״אני אחתום על צו שיורה למשרד החינוך של פלורידה ולמשרד הבריאות להוציא כללי חירום המגנים על זכויות ההורים להחליט בנוגע לחבישת מסכות לילדיהם,״ אמר. ״אנו חושבים שזו הדרך ההוגנת ביותר לעשות זאת.״ הורים ואפוטרופוסים עדיין יוכלו לתת לילדיהם לחבוש מסכות, אם כך יבחרו. דסאנטיס וסיף כי הוא ואשתו לא ידרשו מילדיהם לחבוש מסכות.

וריאנט דלתא מתפשט במהירות ברחבי ארצות הברית, ומייצג כעת מעל 83% מהמקרים המאומתים בארצות הברית, זאת לעומת 50% לפני שלושה שבועות. שלב זה הקורונה מתפשטת בעיקר במדינות בארצות הברית שבהן שיעור ההתחסנות נמוך יחסית, בעוד במדינות עם שיעור התחסנות גבוה מספר המאומתים נותר נמוך. בהתאם לכך מדינות פלורידה, טקסס ומיזורי, שבהן שיעור ההתחסנות נמוך, מייצגות 40% מכלל המקרים החדשים בארצות הברית. פלורידה לבדה מייצגת 1 מכל 5 מקרים חדשים בארצות הברית, זה השבוע השני ברציפות. בבתי החולים בארצות הברית 97% מהמאושפזים עם סימפטומים של קורונה הם לא מחוסנים, ו-99.5% מכלל מקרי המוות הקשורים הם של אנשים לא מחוסנים.

הממשל של הנשיא ג'ו ביידן שאף ש-70% מהאוכלוסייה הבוגרת בארה"ב תקבל מנה אחת לפחות של החיסון עד 4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב. בתחילת יולי  הצהיר הממשל שלא יגיע ליעד הזה. לפי שעה קיבלו 66.5% מאזרחי ארה"ב הבוגרים (יותר מ-180 מיליון) מנה אחת לפחות של החיסון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE