הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא לבעלי לב חלש: שלושת סרטי האימה הגדולים בהיסטוריה
נמאס לכם מקומדיות רומנטיות? סדרות דוקו וריאליטי? הגיע הזמן לעשות הפוגה קצת עם קצת סרטי אימה משובחים, כאלה שנחשבים לקלאסיקות על זמניות ואתם לגמרי חייבים להכיר. טיפ קטן מאיתנו, השאירו את האור דולק בשירותים לאחר הצפייה

סיבוב קצר בנטפליקס יגלה לכם היצע בלתי נגמר של קומדיות רומנטיות, סרטי דרמה איכותיים, תוכניות דוקו, סדרות ריאליטי וטראש, ומה לא. נראה שבזמן האחרון, סרטי האימה מעט נדחקו לפינה, ואנחנו כאן בדיוק בשביל להזכיר לכולנו מאיפה הכל התחיל. בדיוק בשביל זה ריכזנו שלושה סרטי אימה קלאסיים, הנחשבים לפורצי דרך בז׳אנר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. בקתת הפחד 

לא מדובר בסרט אימה קלאסי, שכל מטרתו היא להפחיד את הצופים. בקתת הפחד הינו יותר מותחן פסיכולוגי מרתיע המעורר אי נחת ומזיז את הגלגלים בראש. הסרט עוקב אחר שלושה חברים צעירים הנמצאים בשיא גיל ההתבגרות שלהם, אשר יוצאים לסוף שבוע בבקתת עץ באמצע יער. החבורה לא יודעת שהם למעשה נכנסו אל תוך מלכודת מאיימת ומתוחכמת של אימה ומסתורין. 

2. קחי אותי לגיהנום

סרטו של אחד הבמאים הוותיקים והמוערכים בז׳אנר, סם ריימי. מדובר בסרט אימה חסר מעצורים, אשר במרכזו עומדת כריסטין, נערה דרומית שמנסה להיטמע ולהשתלב בסביבה חדשה, שם היא גם מוצאת עבודה חדשה בתוך בנקאית. כריסטין מקפידה לשמור על פרופיל נמוך, אך פעם אחת, לקוחה אחת מצליחה להוציא אותה מהכלים, והיא מחליטה לענות לה. לרוע מזלה, מדובר על מכשפה שמטילה עליה קללה מסתורית. אותה קללה מאלצת את הגיבורה להתמודד עם שד שמגיע לביתה ומנסה לקחת את חייה.

 

3. מלהולנד דרייב 

סרטו העל זמני של הבמאי המוכשר והמעולה דיוויד לינץ׳. מדובר על סרט יוצא דופן של הבמאי, הוא מאיים במידה הנכונה, ולא מנסה לשדר רק אימה ריקה מתוכן. העלילה עוקבת אחר גיבורה שמאבדת את הזיכרון שלה בעקבות תאונת דרכים. די מהר, היא מוצאת נחמה אצל שחקנית בתחילת דרכה, שעוזרת לה להתמודד עם המצב, ובה היא בסופו של דבר מתאהבת. הסרט אגב, נבחר לסרט הטוב ביותר של שנות האלפיים. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE