הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת המטרו: תושבי פלורידה ונבדה שחיפשו חברות הובלה במחיר תחרותי, נפלו קורבן לקנונייה של סחטנים וגנבים
עוז מלכה, אביב מרדכי, מריו שמשון, ועוד שני חשודים נאשמים בסחיטת קורבנות, גניבת רכוש, והונאה לאורך שתי מדינות

חשד להונאה בהיקפים גדולים בנבדה ופלורידה: כחלק מחקירה שבה היו שותפות מספר סוכנויות, הרשויות עצרו חמישה אנשים שהואשמו בהונאה חמורה בשתי המדינות. שמותיהם של החשודים כפי שפורסמו על-ידי המשטרה בעיתונות ברחבי נבדה: עוז מלכה, בן 48. אביב מרדכי, 42. מריו שמשון, 48. אשלי רויבל, 30. ואריק גיללנד, בן 25.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודים בתרמית בנבדה ובפלורידה, לאחר המעצר

 

החשודים מתמודדים עם האישומים הבאים: גביית חובות בסחיטה, קשירת קשר לביצוע מעשי סחיטה, הונאה באמצעות חברה, גניבה של סכומים בסך 25,000 עד 100,000 דולר, וקשירת קשר לביצוע מעשי גניבה.

על פי דו״ח המעצר, בדצמבר 2020, בלשי מטרו וסוכנויות אחרות ברחבי נבדה החלו לחקור הונאה לכאורה שמבוצעת על ידי עובדים של כמה חברות הובלה וחברות תיווך בפריסה ארצית. אחת מהחברות האלה היא חברת קונאמי הובלות ואחסון בלאס וגאס.

על פי החשד, הקורבנות התפתו לשכור את חברות ההובלות לאחר שהסכימו לתעריף בעלות נמוכה וחתימה על חוזה. אך ברגע שהחברות קיבלו את החוזים שנחתמו, והקורבנות אפשרו לחברות גישה לרכושם האישי, העובדים דרשו מהקורבנות לחתום על חוזה חדש במחיר גבוה בהרבה. אם הם לא עשו זאת, הם היו מסתכנים באיבוד רכושם.

הרשויות אומרות שאם הקורבן לא היה משלם את המחיר החדש, העובדים היו במקרים מסוימים גונבים את תכולת הבית של הקורבנות ומוכרים למרבה במחיר.

משטרת המטרו טוענת שיש סבירות גבוהה שקיימים קורבנות נוספים להונאה, ופרסמה הודעה בה היא מבקשת מתושבים שמאמינים שהם נפלו קורבן להונאה מסוג זה ליצור אתם קשר ולהגיש תלונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE