הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשיפה: "טראמפ מכנס פגישות קבינט במועדון הגולף שלו בניו ג'רזי"
מתכונן לרוץ לראש בית הנבחרים ב-2022? או רק מכין את הקרקע ל-2024? מה התכנית של הנשיא ה-45 וכיצד ראש הסגל לשעבר בבית הלבן קשור לכך? הפרטים בכתבה

על פי דיווחי ניוזמקס והוושינגטון אקזמינר, הנשיא טראמפ מקיים פגישות סודיות במועדון הגולף שלו בניו ג'רסי עם 'חברי קבינט'. הוושינגטון אקזמינר מדווח כי הנשיא טראמפ אכן קיים "ישיבות ממשלה" שכאלה במועדון הגולף שלו כך על פי מידע שהועבר מבעל-ברית בכיר של הנשיא ה-45.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ ואחת מאחוזותיו, אז מה תאריך הזהב שלו? 2022 או 2024? (צילום: רויטרס)

מארק מדוז, שהיה ראש הסגל האחרון של טראמפ בבית הלבן, אמר כי העבודה במועדון הגולף הלאומי טראמפ בבדמינסטר, ניו ג'רזי, מתמקדת ב"מה בא" עבור בחירות 2022 ו-2024, ולאחר מכן מנחה חדשות ניוזמקס סטיב קורטס ( בעצמו יועץ לשעבר של טראמפ) שאל אם מדוז רוצה להעביר לצופים חדשות על פגישותיו עם הנשיא לשעבר.

"נפגשנו עם כמה מחברי הקבינט שלנו הלילה", אמר מדוז שרמז בכך כי קיים למעשה קבינט צללים המתפקד כממשל חלופי בסגנון האופוזיציה בבריטניה.

"למעשה היה לנו מפגש מחדש עם כמה מחברי הקבינט שלנו, וכשהסתכלנו על הדברים, בדקנו מה עתיד לקרות. אני לא מוסמך לדבר בשם הנשיא, אבל אני יכול להגיד לך את זה: לא היינו נפגשים הערב אם לא היינו מתכננים להתקדם בצורה אמיתית, כשהנשיא טראמפ עומד בראש הטיקט הזה".

נכון לעתה טראמפ מוביל בפופולריות במפלה הרפובליקנית על פני כל מועמד אחר במרבית הסקרים.

מאחוריו נמצא רון דסנטיס ואחרי השניים טד קרוז.

בעבר צצו ספקולציות כי טראמפ יבקש לרוץ למושב הקונגרס שלו בשנת 2022, אך נראה כי מדובר גם במידה רבה בסיכון משוב שמדובר במחוז דמוקרטי והפסד שם של טראמפ עלול להוות השפלה משמעותית ופגיעה לסיכוייו לרוץ לנשיאות בשנת 2024.

 

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE