הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוקיו 2020: ארה"ב סיימה את תחרויות השחייה האולימפיים עם שיא עולם חדש. מדליית זהב חמישית למייקל דרסל
נבחרת ארה"ב זכתה בשלושה מחמשת אירועי השחייה שנערכו ביום ראשון בבוקר, ואילו אוסטרליה ניצחה בשני האחרים

משלחת ארה״ב לאולימפיאדת 2020 בטוקיו סיימה את תחרויות השחייה בזכייה במדליית זהב, וקבעה שיא עולם במשחה שליחות 400 מטר מעורב גברים. נבחרת ארה"ב סיימה את המירוץ ב-0.73 שניות לפני בריטניה, שסיימה שנייה וזכתה במדליית הכסף. איטליה לקחה הביתה את הארד. האמריקאים ניצחו במרוץ הזה בכל 15 האולימפיאדות שהם השתתפו בהן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיילב דרסל וזאק אפל, שחייני המשלחת האמריקנית, חוגגים את נצחונם

 

זה היה המשחה האחרון באולימפיאדה, בה נקבעו בסך הכל ארבעה שיאי עולם חדשים. הניצחון מעניק לקיילב דרסל, ששחה פרפר במרוץ, את מדליית הזהב החמישית שלו באולימפיאדה זו, אחרי ששבר את השיא האולימפי ב-50 מטר חופשי כשנגע בקיר אחרי 21.07 שניות. דרסל בן ה-24 זכה בשתי מדליות באולימפיאה בריו, ומחזיק גם בשיא העולם היוקרתי ב-100 מטר פרפר.

גם מדליית זהב, גם שיא עולם חדש. קיילב דרסל

 

נבחרת ארה"ב זכתה בשלושה מחמשת אירועי השחייה שנערכו ביום ראשון בבוקר, ואילו אוסטרליה ניצחה בשני האחרים. ריאן מרפי זכה במדליה השלישית שלו בשחיית גב, בעוד אנדרו מייקל זכה במדליה האולימפית הראשונה שלו בשחיית חזה. זאק אפל זכה במדליית הזהב השנייה שלו בשחייה בסגנון חופשי. כמו כן, קייטי לדקי מנבחרת השחייניות האמריקנית ניצחה בפעם השלישית ברציפות במשחקים האולימפיים את משחה ה-800 מטר חופשי עם 8:12:57 שניות. לדקי בת ה-24 כבר השיגה 6 מדליות במשחקים האולימפיים, 5 מתוכן זהב.

חדשות טובות אחרי שבוע קשה למשלחת האמריקנית. נבחרת השחייה של ארה״ב

 

ההישגים של המשלחת האמריקאית מגיעה לאחר שארה״ב לא עמדה בציפיות בענפים אחרים במשחקים האולימפיים. בשבוע שעבר, המתעמלת סימון ביילס, שחווה משבר מנטלי קשה בטוקיו 2020, הודיעה על פרישתה מעוד גמר אישי אחד - גמר הקרקע. זאת אחרי שיום לפני כן, היא פרשה מהגמרים של המקבילים המדורגים ושולחן הקפיצות. "אחרי התייעצות נוספת עם הצוות הרפואי, סימון ביילס החליטה לפרוש מהגמרים האישיים של שולחן הקפיצות וסוס הסמוכות. נמשיך להעריך את מצבה בימים הקרובים כדי להחליט האם תתמודד בשני הגמרים הנוספים שנותרו לה - גמר תרגיל הקרקע וגמר תרגיל הקורה", נמסר בהודעה מטעם איגוד ההתעמלות האמריקני. "סימון פרשה מאירוע הגמר בקרקע. היא תקבל החלטה לגבי גמר הקורה יותר מאוחר השבוע. בכל מקרה, אנחנו כולנו מאחורייך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE