הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההדבקות בנגיף הקורונה בפלורידה שוברות שיאים - אבל המושל הרפובליקני מתחפר בעמדתו
מספר שיא: 21,683 נדבקים חדשים במדינה ביום אחד, 409 מתים תוך שבוע. אתרי הנופש בפלורידה יחייבו בשימוש מסכות למרות מדיניות המושל

פלורידה דיווחה על 21,683 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה - המספר הגבוה ביותר במדינה ביום אחד מאז תחילת המגיפה, כאשר אתרי הנופש ופארק השעשועים במדינה שוב החלו לבקש מהמבקרים לחבוש מסכות בתוך האתרים. פלורידה דיווחה השבוע גם על 409 מקרי מוות, מה שהביא את מניין המתים מהנגיף במדינה ליותר מ-39,000 מאז פריצת המגפה במרץ 2020. השיא של פלורידה נקבע באמצע אוגוסט 2020, כאשר 1,266 בני אדם מתו תוך שבעה ימים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עמדת בדיקה מהירה לקורונה במיאמי, פלורידה

 

המדינה הפכה למוקד הלאומי החדש של הנגיף, והיא מהווה כחמישית מכל המקרים החדשים בארה"ב. מושל פלורידה הרפובליקני, רון דסאנטיס, התנגד לחובת עטיית מסכות וחובת חיסון, ויחד עם המחוקק של המדינה, הגביל את היכולת של פקידים מקומיים להטיל מגבלות שנועדו לעצור את התפשטות הנגיף. דסאנטיס מנע ביום שישי את מבתי הספר במדינה לדרוש מתלמידים לחבוש מסכות, לקראת פתיחת שנת הלימודים בחודש הבא.

לא תומך בחובת חבישת מסכות. מושל פלורידה, רון דסאנטיס

 

הנתונים האחרונים מראים את המהירות שבה מספר המקרים עולה במדינה: רק יום קודם לכן דיווחה פלורידה על 17,093 מקרים חדשים. השיא הקודם בפלורידה היה 19,334 מקרים שדווחו ב-7 בינואר, לפני שזמינות החיסונים התרחבה. דסאנטיס האשים את הזינוק בהדבקות בעלייה עונתית - יותר ויותר תושבי פלורידה נמצאים בבית בגלל מזג האוויר החם עם מיזוג אוויר המפיץ את הנגיף. כ-60% מתושבי המדינה בני 12 ומעלה מחוסנים. איגוד בתי החולים בפלורידה מסר ביום שישי כי מספר המאושפזים במדינה מתקרב לשיא שנרשם בשנה שעברה, ואחת ממערכות הבריאות הגדולות במדינה הודיעה השבוע כי היא לא תבצע עוד פעולות ותהליכים רפואיים שאינם דחופים, כדי לפנות משאבים לטיפול בחולים בנגיף.

מופע באתר SeaWorld באורלנדו. האתר הכריז על חובת חבישת מסכות לעובדים ולמבקרים

 

אתרי הנופש ״יוניברסל״ באורלנדו ו-SeaWorld ביקשו שוב השבוע מהמבקרים לחבוש מסכות בתוך האתר, ויוניברסל גם הורתה לעובדיה לעטות כיסוי פנים כדי להגן על עצמם ועל המבקרים מפני הנגיף הגואה ברחבי המדינה. ״הבריאות והבטיחות של האורחים ואנשי הצוות שלנו הם תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו״, אמרה יוניברסל בהצהרה. SeaWorld פרסמה ביום שבת באתר שלה כי היא ממליצה למבקרים לעקוב אחר המלצות פדרליות שהתעדכנו לאחרונה וללבוש כיסויי פנים כשהם בשטח האתר.

מבקרים בדיסני וורלד בפלורידה. ארגון ״וולט דיסני״ הודעת שיחייב את עובדיו הקיימים והחדשים בכל האתרים לתחסן

 

שינוי המדיניות השבוע באתרי הפארק השעשועים הגיע לאחר שהמרכזים האמריקאים לבקרת מחלות ומניעתם המליצו לכולם לחבוש מסכות בחללים סגורים, ללא קשר להיותם מחוסנים או לא. דיסני וורלד החלה לדרוש מעובדים ומאורחים מעל גיל שנתיים לחבוש מסכות ביום שישי, אך היא גם הלכה צעד קדימה. מחברת וולט דיסני נמסר בהצהרה כי היא תחייב את כל העובדים השכירים והלא-איגודיים בארה"ב שעובדים באתר להתחסן באופן מלא.

לעובדי דיסני שטרם התחסנו יהיו 60 ימים לעשות זאת ועובדים שעדיין עובדים מהבית יצטרכו להציג הוכחת חיסון לפני החזרה. דיסני אמרה כי היא דנה בדרישות החיסון מול האיגוד, והוסיפה כי כל העובדים החדשים יידרשו להתחסן לפני תחילת העבודה בחברה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE