הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ויתרה על המכנסיים: ריהאנה יצאה לבילוי עם בן הזוג בלוק נועז במיוחד
ריהאנה היא כבר מזמן לא רק זמרת וכוכבת פופ, היא גם מלכת סטייל ובעלת מותג הלבשה תחתונה נחשק ופופולרי במיוחד. לאחרונה, יצאה הזמרת לבילוי משותף עם בן זוגה החדש, הראפר אייספ רוקי, והצליחה למשוך את תשומת ליבם של צלמי הפפארצי כשהיא לא בדיוק לבשה מכנסיים

נראה כי כל יציאה של ריהאנה מהבית מצליחה למשוך אליה עשרות צלמי פפארצי שמקפידים לתעד את הכוכבת, כל פעם בלוק מפתיע וחדשני אחר. הפעם, נראה כי רירי החליטה לוותר על פריט לבוש מפתיע במיוחד- מכנסיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רירי ובן זוגה החדש יצאו לבילוי משותף, והלוק של הזמרת הצליח להפתיע אפילו את צלמי הפפארצי, שרגילים לעקוב אחריה. השניים נתפסו בעדשת המצלמה כשהם מסיימים בילוי סוער בארבע לפנות בוקר בלב מיאמי. רירי ורוקי צעדו יד ביד אל עבר המכונית, ונראו מאוהבים ומאושרים מתמיד.

מה שהפתיע כאמור בתמונות הפפארצי הוא דווקא הלוק של ריהאנה, שנראה ששכחה ללבוש מכנסיים. הכוכבת בחרה במכנס ג׳ינס קצרצרים במיוחד, שנראו כמעט כמו תחתונים, והצליחו למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים. עם מכנסי הג׳ינס הקצרים שילבה רירי חולצה מכופתרת, ממנה הציצה חזייה נוצצת, כנראה מתוך ליין ההלבשה התחתונה אשר בבעלותה. 

כזכור, מותג ההלבשה של רירי הינו אחד מהמותגים המבוקשים והאהובים ביותר ברחבי העולם, והוא מצליח לגרוף מיליוני דולרים מדי שנה. רירי אגב, הבינה די מהר שהיא לא צריכה לשלם לאף פרזנטורית, והיא בעצמה מדגמנת את המותג ואת המוצרים השונים. מה יש לומר, זה עובד. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE