הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו לסכום המטורף שגייס טראמפ מאז הבחירות - במזומן !
102 מיליון דולרים, מהם 82 במזומן למימון פעילות פוליטית, זה הסכום המרשים שהצליח הנשיא ה-45 לגייס מאז יצא מהבית הלבן. מאז שאובמה רץ לא היה מועמד פוטנציאלי שטרם נבחר לרוץ לבית הלבן עם כל כך הרבה מזומן ביד לפעילות פוליטית, ולאן הולך הכסף? הפרטים בכתבה

עשיר כקורח וצדיק כמשה, ככה לפחות אם תשאלו את הרפובליקנים שתורמים כמויות כסף אדירות לנשיא ה-45 טראמפ במטרה שהוא עצמו יעביר סכומים נכבדים למועמדים המועדפים עליו ויתחיל כבר עכשיו לבנות את הקמפיין שלו לנשיאות ב-2024, ומי יודע אולי לקונגרס 2022.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וועדות הפעולה הפוליטיות (PAC) של הנשיא דונלד טראמפ גייסו למעלה מ-100 מיליון דולר, מה שהוכיח את הרלוונטיות הפוליטית שלו כשהרפובליקנים מתקרבים לבחירות האמצע עבור הקונגרס של 2022. "בשם מיליוני הגברים והנשים שחולקים בזעם שלי ורוצים שאמשיך להילחם על האמת, אני אסיר תודה על התמיכה שלך", כתב טראמפ בהצהרה שנשלחה לעיתונאים ביום שבת.

טראמפ אמר כי הכעס על "הבחירות המתוחכמות והגנובות לשנת 2020" הניב את הצלחתו בגיוס תרומות.

"אני לא יכול לדמיין זמן חשוב יותר לבחור ברפובליקנים טובים לבית ולסנאט", כתב.

"מעולם לא היה צורך בשמרנים עם שכל ישר כמו היום".

עוד הוסיף טראמפ כי הוא ישתמש בכסף כדי לסייע למועמדים שתמכו באג'נדה של "אמריקה פירסט" כולל מדיניות הורדת מסים, פחות תקנות, תמיכה בתיקון השני, גבולות חזקים, טיפול בוותיקי המלחמה של אמריקה התמודדות קשוחה בפשיעה. "לעולם לא אפסיק להילחם על בחירות חופשיות והוגנות, ולבחור את המועמדים הנכונים", סיכם טראמפ.

וועדות הפעולה הפוליטיות של טראמפ כוללות את ה-PAC של Save America ו-Make America Great Again Again.

טראמפ משתמש בכסף למימון הפעולות הפוליטיות היומיומיות שלו, כולל תשלום עבור צוות עובדים, נסיעות ופעילויות פוליטיות. "יש רק דרך אחת לתרום למאמצינו, לבחור בשמרנים הרפובליקנים שמאמינים באמריקה פירסט, ובלהפוך את אמריקה שוב לגדולה", אמר לתומכי CPAC בפברואר.

"וזה באמצעות Save America PAC, ו-DonaldJTrump.com".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE