הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שייט תענוגות: בעלה של הנסיכה יוג'יני צולם על יאכטה עם שלוש נשים
ג'ק ברוקסבנק, בעלה של הנסיכה יוג'יני נתפס לאחרונה בעדשת הפפארצי כשהוא מבלה באי האיטלקי, קפרי, יחד עם עוד שלוש נשים אלמוניות, כאשר בביתו מחכים לו אשתו, ובנו בן החצי שנה. התמונות הצליחו לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת ובממלכה

כזכור, בחודש פברואר האחרון, הביאה לעולם את בנה הראשון הנסיכה יוג'יני, נכדתה של המלכה אליזבת׳, יחד עם בן זוגה ג'ק ברוקסבנק. הלידה המרגשת הגיעה שנתיים לאחר שהשניים נישאו, וכ-10 שנים מאז שהכירו בפעם הראשונה והחלו לצאת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר למעלה משישה חודשים שההורים הטריים מסתגלים לסטטוס החדש, אך נראה שמי שמבלה באמת הוא דווקא ג'ק, אשר לאחרונה נתפס בעדשת הפפארצי כשהוא מבלה על יאכטה מפוארת באי איטלקי יחד עם שלוש דוגמניות אלמוניות. 

התמונות הצליחו לעורר את זעמם של מעריצים רבים, וכמובן לעורר סערה לא קטנה ברשת ובממלכה. לפי הדיווחים, האב הטרי העביר את הצהריים עם שלושת הדוגמניות וכמה בקבוקי יין, בזמן שאותן נשים טיילו על היאכטה בבגדי ים זעירים, ואחת מהן אך השתזפה ללא חלק עליון.

כאמור, התמונות דלפו לרשת בזמן שאשתו של ג׳ק, הנסיכה יוג׳יני, מחכה לו בביתו, יחד עם בנם הטרי, בן החצי שנה בלבד. זמן קצר לאחר פרסום התמונות נחשף כי שתיים מהנשים שבילו עם האב הטרי הן דוגמניות איטלקיות מצליחות, והשלישית היא עורכת לשעבר של מגזין גלמור היוקרתי. 

התגובות בנוגע לתמונות כבר מציפות את הרשת, כאשר רבים כתבו כי מדובר על תמונות מביכות, ואילו אחד העוקבים כתב: ״אני בספק שהנסיכה יוג'יני תהיה מרוצה כשהיא תראה את התמונות האלה, בזמן שהיא בבית עם בנם המשותף״. בינתיים, טרם יצאה תגובה רשמית מצידו של ג׳ק או מצידה של הנסיכה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE