הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת חמישים גוונים של אפור משיקה ליין מוצרי מין
לאחרונה, חשפה השחקנית דקוטה ג׳ונסון כי היא צפויה להוציא ממש בקרוב ליין ייחודי של קונדומים וחומר סיכה במחירים נגישים ובאיכות גבוהה. כחלק משיווק המוצרים סיפרה ג׳ונסון כי האסתטיקה של המוצרים היא ברמה הגבוהה ביותר והיא מאמינה בהם ואוהבת אותם

כוכבת טרילוגיית ״חמישים גוונים של אפור״ היא לא רק שחקנית מבוקשת ונחשקת, פעילה חברתית, אלא כעת, כך מסתבר, היא גם הבעלים של ליין מוצרי מין יוקרתי. לאחרונה, פרסמה ג׳ונסון בעמוד האינסטגרם האישי שלה כי בקרוב היא עתידה להשיק את ליין המוצרים שיכלול קונדומים וחומר סיכה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״בריאות מינית היא זכותו של כל אחד מאיתנו. המוצרים של ״Maude״ הם מהטובים ביותר, ואני מאמינה בהם, באיכות ובאסתטיקה שלהם. אני שמחה להיות חלק ממנהלי החברה והמשקיעים ולהעלות את המודעות בנושא, ובעיקר, לספק מוצרי בריאות מיניים, איכותיים, יפים, וניגשים לכל כיס״, כך כתבה השחקנית. 

חומר הסיכה עונה לשם ״Shine״, והוא מיוצר עם אלוורה טהורה, הוא אורגני וטבעי לחלוטין. ואילו הקונדומים נקראים ״Rise״, לפי הדיווחים הם דקים במיוחד, עשויים מאה אחוז לטקס טבעי, לא מכילים כימיקלים, ונטולי ריח לחלוטין. בנוסף, הם מאושרים על ידי ה-FDA. 

נראה כי ג׳ונסון עמדה בהבטחה שלה כי המוצרים יהיו נגישים לכל כיס, כאשר מחיר חומר הסיכה נע בין 10 ל-25 דולרים, ואילו הקונדומים נמכרים בעלות של 12 דולר בלבד, לחבילה של עשרה. אם תהיתם, לליין המוצרים החדש והסקסי קיים כבר עמוד אינסטגרם פרטי, ונכון לעכשיו הוא הצליח לגרוף למעלה מ-80 אלף עוקבים. 

כזכור, ג׳ונסון היא לא הסלב היחידה שעשתה דבר מה דומר, כאשר בשנים האחרונות גם השחקנית גווינת׳ פאלטרו החליטה להשתעשע בתחום והוציאה נר בניחוח האורגזמה שלה. הנר הפך בזמנו להצלחה בינלאומית, מה שגרם לה להוציא זמן קצר מאוחר יותר נר נוסף, הפעם בריח איבר המין שלה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE