הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שורה של סלבס הגיעה לאיטליה לכבוד אירוע צדקה, אך כוכבת אחת הצליחה לגנוב את כל ההצגה
מיטב הכוכבים הרחיקו את כל הדרך לאיטליה בשביל לקחת חלק באירוע צדקה למען ילדים נזקקים, המטרה אמנם הייתה לגייס כספים, אך ברור שמדובר במסיבה ראוותנית של לוקים וצלמים, אך הייתה סלב אחת ויחידה, שהצליחה להיות מרכז הערב

האי האקזוטי קאפרי אשר באיטליה אירח לאחרונה קבוצה מרשימה במיוחד של סלבס. הסיבה? אירוע צדקה לגיוס כספים עבור ילדים נזקקים. על אף שמטרת האירוע הייתה לגייס כמה שיותר כספים, נראה כי הכוכבות הגדולות לא פספסו את ההזדמנות, ובחרו לדפוק הופעה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ואכן, מי שעקב מעט אחר הערב המדובר, ראה לא מעט לוקים נוצצים, מחשופים, שמלות יוקרה, עקבים גבוהים, תכשיטים יקרים, ומה לא. ובכל זאת, מי שהצליחה לגנוב את ההצגה הייתה לא אחרת מאשר דוגמנית העל, היידי קלום, בת ה-48. 

קלום לבשה שמלה חגיגית ויוקרתית במיוחד, בצבע כסף, שחשפה כתף, והייתה בעלת שסע נדיב במיוחד שהציג את רגלה הארוכה. הדוגמנית הגיעה יחד עם בעלה, טום קאוליץ, ובתה הבכורה, לני בת ה-17, שהיא בעצמה, ממש כמו אמא, התחילה לאחרונה את קריירת הדוגמנות שלה. 

לני בחרה שמלה זוהרת לא פחות משל אמא, שהייתה בצבע זהוב, וכללה מחשוף גב עמוק ומחשוף חזה עמוק עוד יותר. כידוע, אביה של לני הוא איש העסקים פלאביו בריאטורה, והיא עצמה נולדה כאשר אמה כבר הייתה בזוגיות אחרת לגמרי, עם הזמר סיל, אשר תפקד לאורך השנים כאביה החורג. 

כאמור, לני כבר עשתה את דריסת הרגל הראשונה של בתעשיית הדוגמנות והאופנה, ושמה הולך לפניה. לאחרונה אף דיגמנה לשעבר של ״ווג גרמניה״. כזכור, באחד הראיונות האחרונים של קלום היא סיפרה שהיא דואגת לשמור על בתה, לפקח על כל הפרויקטים שהיא לוקחת, ולהיות שם לצידה. 

אגב, גם בן זוגה של קלום לא ויתר על לוק הורס במיוחד באותו הערב: חליפה בצבע תכלת, ומתחת חולצה שחורה בעלת מחשוף לא קטן. נראה שהסטייל בהחלט עובר במשפחה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE