הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-CDC: "כל ילד באמריקה יצטרך השנה לחבוש מסכה"
חזרנו שוב לאביב 2020? הוראות ה-CDC החדשות מסמנות על מגמה ברורה במיוחד, הפרטים על הצעד הדרמטי שנוקטת וושינגטון בכתבה

ראש המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), ראשל וולנסקי, שהופיעה ביום שני במהלך תדרוך העיתונאים של צוות המענה של COVID-19 של ממשל ביידן, הצהירה כי גם מבוגרים וילדים, בין אם הם מחוסנים נגד וירוס הקורונה ובין אם לא, צריכים לחבוש מסכה בתוך הבית בבתי הספר החל מהסתיו הקרוב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש ה-CDC וולנסקי (צילום: CNN)

כתב: "הרבה אמריקאים עדיין מבולבלים מאוד מההמלצות"

"הם לא מבינים מדוע אנשים מחוסנים צריכים להתחיל שוב לחבוש מסכות, הם מבולבלים לגבי מה המשמעות של זה עבור ילדיהם בבתי הספר.

אני תוהה אם את חושבת שההודעות שלך היו ברורות מספיק לציבור ומה, אם בכלל, את מתכוונת לעשות כדי להתמודד עם הבלבול ואולי פשוט להעביר דברים שלאמריקאים רגילים בחוץ שאינם עוקבים אחר כל ניואנס של המדע?"

וולננסקי ענתה: "אתחיל עם הילדים ואגיד שההנחיה שלנו מאוד ברורה. היכן עלינו להיות בבתי הספר זה שכל מי שנמצא בבית ספר K-12 בסתיו צריך להיות מכוסה. כולם ברחבי הארץ, מבוגרים, ילדים, מחוסנים או לא מחוסנים, כולם צריכים להיות מכוסים.

ההנחיה החדשה מגיעה כאמור לאחר המחקר של ה-CDC שמגבה את החלטתו להמליץ ​​על עטיית מסכות של מחוסנים ולא מחוסנים כאחד לאחר שנמצא כי 75% מהאנשים שנבדקו בעיירה אחת במסצ'וסטס - חוסנו.

מדובר בשינוי הוראה שהיתה קיימת עד היום והעניקה לבתי ספר חופש להחליט בנושא.

מנדטי מסכות בחברות, מחלקות ממשלתיות, ובתחומי שיפוט מקומיים מסוימים יפעלו בהתאם כנראה שכן מנהלת ה- CDC וולנסקי התעקשה כי ההחלטה התקבלה על סמך עדויות מדעיות חדשות. במחקר שנערך על 469 מקרים של קוביד -19 שפרצו בעיירת הנופש קייפ קוד, מסצ'וסטס, בתחילת החודש, 74% התרחשו אצל "אנשים מחוסנים לחלוטין".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE